معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد :

نمایشگاه هنرهای قرآنی در یاسوج برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین نمایشگاه هنرهای قرآنی در یاسوج خبر داد و گفت: نخستین نمایشگاه هنری قرآن وعترت با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی نقش هستی در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در ۲۶ مهرماه با حضور مسئولان گشایش می‌یابد.

نمایشگاه هنرهای قرآنی در یاسوج برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمد علی پیر سبزی اظهار داشت: نخستین نمایشگاه هنری قرآن وعترت با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی نقش هستی در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در 26 مهرماه برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تصاویر بسیار ارزشمندی از هنرهای قرآنی به نمایش گذاشته می‌شود گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با مقوله هنر در قرآن برگزار می‌شود.

    معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان افزود: جوانان هنرمند ما چنین عاشقانه و با خلوص نیت کار قرآنی می‌کنند اتفاقی که می‌تواند ما را نسبت به آینده هنر قرآنی امیدوار کند.

    پیر سبزی با اشاره به اینکه ابزارهای هنری، یکی از رسا‌ترین، بلیغ‎‌ترین و کاری‎‌ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است تاکید کرد: وظیفه داریم از هنرهای قرآنی حمایت کامل را به عمل آوریم برای همین سعی می‌کنیم با فراهم کردن امکانات مادی و معنوی شرایط وبستر کار کردن را برای هنرمندان مهیا‌تر از گذشته کنیم.

    معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با بیان اینکه در این نمایشگاه 80 اثر قرآنی وجود دارد که همه روزه پذیرای علاقمندان به فرهنگ قرآنی است افزود: این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای از آثار قرآنی هانیه برنامنش موسس آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی نقش هستی به همراه چند تن از شاگردان ایشان است که به زیبایی و ذوق هنری خاصی آیه‌های قرآن را به تصویر کشیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت