معاون آموزش و پرورش اردبیل:

نمایشگاه دستاوردها و محصولات ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه عرضه دستاوردها، اثرات، رسانه‌های آموزشی، کتب و محصولات ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در اردبیل خبر داد.

نمایشگاه دستاوردها و محصولات ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، علیرضا گلشن امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی است تا با اجرای برنامه‌های متنوع بتوانیم گامی به سوی توسعه ورزش در مدارس برداریم.

    وی با بیان اینکه گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش در آموزش و پرورش یک ضرورت است، گفت: تمهیدات لازم و شایسته با حمایت شورای ورزش، برای بزرگداشت این مناسبت ارزشمند و اجرای مطلوب‌تر فعالیتها و برنامه‌های ورزشی در استان به عمل آمده است.

    گلشن با تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در آموزش و پرورش استان برای هفته تربیت بدنی و ورزش بیان کرد: برنامه‌ریزیهای لازم برای اجرای منظم ورزش صبحگاهی و آغازین در مدارس انجام شده است.

    معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی داخل کلاس و بین‌کلاسی افزود: مسابقات دوستانه رفت و برگشت و چند جانبه با مدارس همجوار در این هفته اجرا خواهد شد.

    وی انجام بازیهای بومی و محلی، طناب‌زنی  و رقابتهای ورزشی ابتکاری در سطح مدرسه را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و تصریح کرد: در نظر داریم همایشهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دو صحرانوردی را در سطح استان برگزار کنیم و نیز هماهنگی‌های لازم برای ارزیابی ساختار قامتی دانش‌آموزان در مراکز حرکات اصلاحی استان و منطقه انجام شده است.

    گلشن با بیان اینکه دانش‌آموزان ورزشکار در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه حضور خواهند یافتف اظهار کرد: در این هفته همایش، کارگاه آموزشی و جلسات علمی برای مدیران، معلمان و مسئولین تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

    معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اجرای ورزش صبحگاهی برای کارکنان در محل اداره بیان کرد: پروژه ورزشی چمن مصنوعی فوتبال دبیرستان باقرالعلوم ناحیه یک در این هفته افتتاح خواهد شد.

    وی از برگزاری نمایشگاه عرضه دستاوردها، اثرات، رسانه‌های آموزشی، کتب و محصولات ورزشی در این هفته خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با هماهنگی و تعامل مناسب مسئولان مربوطه برای برگزاری نمایشگاه شاهد برگزاری مطلوب و مناسب آن باشیم.

    گلشن با اشاره به روز شمار هفته تربیت بدنی گفت: دوشنبه 26 مهرماه «روز تربیت بدنی، دانش‌آموز فعال، خانواده شاداب، جامعه ای با نشاط»، سه‌شنبه 27 مهرماه روز «تربیت بدنی، پیشگیری از چاقی و ناهنجاری های قامتی» و چهارشنبه  28 مهرماه روز «تربیت بدنی و تاثیر ورزش مدارس در مراقبت از آسیب های اجتماعی دانش‌آموزان» است.

    وی افزود: پنجشنبه 29 مهرماه «روز تربیت بدنی، ورزش همگانی با خانواده»، جمعه 30 مهرماه «روز تربیت بدنی، اقتدار پویایی، معنویت و ولایت مداری»، شنبه یکم آبان‌ماه روز «تربیت بدنی، تقدیر از خادمان، پیشکسوتان و ایثارگران فرهنگی عرصه ورزش دانش‌آموزی» و یکشنبه 2 آبان‌ماه نیز روز «تربیت بدنی، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، تجلیل از خیرین ورزشی‌یار» نامگذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت