مجری برگزاری نمایشگاه خودرو کرمان خبر داد

برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان

عصر نمایشگاه- مجری برگزاری نمایشگاه خودرو در کرمان گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان ۶ تا ۹ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از اتاق خبر ،مصطفی حمیدیان اظهار کرد: ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان در مساحت تقریبی 6 هزار مترمربع در محل سایت دائمی نمایشگاه های جنوب شرق برگزار خواهد شد.

    بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی با اشاره به اینکه متولی برگزاری، شرکت نمایشگاه های جنوب شرق است، افزود: رونمایی از دو خودروی لیفان 820 محصول جدید کرمان موتور و BYD مدل" اس 6" محصول جدید خودروسازان کارمانیا در این نمایشگاه در دستور کار قرار دارد.

    حمیدیان تصریح کرد: مجموعه کرمان خودرو، مدیران خودرو، خودروسازان کارمانیا، مدیا موتور، پرشیا خودرو نماینده بی ام دبلیو در ایران، نماینده میتسوبیشی، اطلس خودرو نمایندگی کیا و نمایندگی هوندا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به اینکه کرمان یکی از قطب های خودروسازی کشور است، با برگزاری نمایشگاه می توانیم توانمندی های استان را بیشتر نشان داده و مردم نیز با محصولات جدید شرکت ها آشنا می شوند.

    مجری برگزاری نمایشگاه خودرو در کرمان اظهار کرد: بیش از 30 شرکت قطعه سازی و حدود 10 شرکت خودروسازی در ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان حضور دارند و بیش از 30 نمونه خودرو در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه به لحاظ وسعت و خودروها جزو دو نمایشگاه برتر کشور است، افزود: مراسم افتتاحیه روز 6 بهمن ماه ساعت 17 برگزار می شود و رونمایی از خودروها نیز در روز افتتاحیه است.

    حمیدیان تصریح کرد: بازدید ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان از ساعت 15 تا 21 است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت