شرکت نمایشگاهی آرتانمانگر اردبیل برگزار می کند

برپایی سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان مازندران

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان مازندران توسط شرکت نمایشگاهی آرتانمانگر اردبیل از تاریخ ۶ تا ۹ بهمن ماه گشایش می یابد.

برپایی سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    ه گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از عصر ساختمان ، مسلم نوروزی مدیر عامل شرکت نمایشگاهی آرتانمانگر اردبیل گفت : سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان مازندران به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران واقع در شهرستان قائم شهر گشایش می یابد .

    مدیر عامل شرکت آرتانمانگر اردبیل افزود : در این نمایشگاه 105 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های تهران ، مازندران ، خراسان رضوی ،اصفهان ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، یزد ،گلستان ، البرز  و چندین نمایندگی از کشورهای خارجی آخرین تولیدات و فناوری های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته اند .

    نوروزی در مورد اهداف برگزاری نمایشگاه گفت : صنعت ساختمان به عنوان یکی از مهمترین پایه های اقتصادی کشور هر روز شاهد پیشرفت های اساسی در نوآوری ، تکنولوژی و خدمات فنی و مهندسی است. در این مسیر برپایی نمایشگاه تخصصی و بین المللی توانسته است جایگاه مناسب و ایده آل برای آشنایی و تبادل اطلاعات و تجربیات بین مصرف کنندگان ، تولیدکنندگان و دست اندرکاران این صنعت ایجاد کند.

    وی ادامه داد: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان مازندران در همین راستا و به منظور ارائه توانمندی های این صنعت در سطح استان و جذب نام آوران کشوری با هدف تبادل دانش و اطلاعات تعاملات اثربخشی تکنولوژی فنی و ارتقاء روابط صنعتی و آگاه سازی بیشتر سرمایه گذاران ، کارآفرینان و مصرف کنندگان  برگزار می شود.

    وی همچنین اظهار داشت: با توجه به تبلیغات وسیع صورت گرفته در سطح استان از جمله شهرستان های ساری ، قائم شهر ، بابل ، آمل ، بابلسر و محمودآباد و دعوت از متخصصان ، مهندسان ، انبوه سازان و مدیران ارشد و فنی سازمان ها و ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی انتظار می رود استقبال قابل توجهی از نمایشگاه صورت گیرد .

    بنا به گفته مدیر عامل شرکت آرتانمانگر اردبیل سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان مازندران از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقمندان و متخصصین و بازدیدکنندگان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت