رییس خانه معدن ایران:

غرفه معدنی پر بار ایران در نمایشگاه منا ماینینگ شو ۲۰۱۶ دوبی

عصر نمایشگاه- غرفه خانه معدن ایران یکی از پر بازدیدترین غرفه‌های معدنی در منا است به طوری که مدیران شرکت‌های مختلف ازکشورهای کانادا، فنلاند، انگلیس، ایرلند افریقای جنوبی، استرالیا، هندوستان ودبی، شرکت هایی از قبیلCGGفرانسوی (متخصص درامور ژیوفیزیک) از غرفه ایران بازدید کرده و با مدیران ایرانی به گفت‌وگو نشستند.

غرفه معدنی پر بار ایران در نمایشگاه منا ماینینگ شو ۲۰۱۶ دوبی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از معدن نیوز ، تعداد شرکت‌های معدنی خارجی دراین نمایشگاه ١٥0 شرکت و تعداد اسپانسرهای بزرگ معدنی دنیا در این نمایشگاه که غرفه دار هستند ٧0 فقره بوده و حضور ٢00 مقام دولتی دراین نمایشگاه رقم خورده است.
    عمده غرفه داران از شرکت‌های استخراج معدنی، فعال در زمینه اکتشافات، فراوری مواد معدنی، موسسات و خدمات مالی، خدمات مشاوره حرفه‌ای و تجهیزات سنگین هستند.
    ٤دلیل عمده بیشتر شرکت‌کنندگان خرید محصولات و خدمات، خرید فرآوری‌های جدید و آزمایشی، ایجاد نمایندگی و یادگیری برای پروژه‌های است.
    تعداد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه٧ درصد ‏از کشورهای اروپایی، ٥درصد از اسیای مرکزی و ٢درصد از استرالیا، ٨درصد از غرب اسیا و شبه قاره هند، ٤0درصد از خاور میانه، ، ١٢ درصد از افریقای شرقی، ١٣درصد از شمال افریقا، ٨درصد از سایر قسمتهای افریقا، و ٥درصد از شمال امریکا در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.
    رییس خانه ی معدن ایران در حاشیه نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی و تخصصی در حوزه معدن و زمین شناسی را بسیار موثر در جهت نمایش سیرتحول علوم و فنون در این زمینه‌های خاص دانستند.
    محمد رضا بهرامن افزود: معرفی نمایشگاه بین‌المللی ایران کان مین که در تاریخ 5لغایت 8 نوامبر در محل نمایشگاه‌های دایمی ایران برگزار می‌شود نیز اشاره کرد.
    و ی خاطر نشان کرد: تعداد شرکت‌های خارجی شرکت‌کننده در این نمایشگاه حدود200 کمپانی از 13 کشور اتریش، المان، چین، اسپانیا، روسیه، کره جنوبی، ایتالیا، ترکیه، فنلاند، امارات متحده، لهستان، هلند و هند در فضای تقریبی2500 متر از کل فضای 7500متری نمایشگاه متمرکز گشته‌اند.
    بهرامن خاطر نشان کرد: بخش خصوصی صنعت معدنکاری ایران، امروز از توانمندی‌های به نسبت بالایی برخوردار بوده و امادگی آن را دارد، تا در تمام زمینه‌ها با سرمایه‌گذاران خارجی نسبت به ارتقای فناوری با هدف کسب بازارهای جدید برای تولیدات خود در هر زمینه مشارکت داشته باشند.
    وی تاکید کرد: صنعت معدنکاری طی 10 سال گذشته در جهان با روش‌های نوینی مواجه گشته که جایگزین روش‌های پیشین شده است.
    به گفته وی؛ ایران تا سال2035 فرصت افزودن یک تریلیون دلار به تولید ناخالص داخلی کشورش رادارد که مستلزم سرمابه‌گذاری تجمعی حدود3.5 تریلیون دلار است و حداقل یک سوم ان از محل سرمایه‌گذاری خارجی است و بخش معدن و صنایع معدنی جزو 4موتور اصلی محرک اقتصاد ایران معرفی شده است، و برخلاف بخش نفت و گاز، خارجی‌ها می‌توانند 100درصد مالکیت حقوق اکتشاف معدنی را داشته باشند.

    رییس خانه معدن ایران گفت: دولت ایران بدنبال استفاده از بخش معدن برای تقویت بخش خصوصی و افزایش فعالیت اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته است.مناطق معدنی ایران در سرتا سر ایران درطول یک کمربند عریض بین اذربایجان شرقی در شمال و بلوچستان در جنوب شرقی توزیع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت