سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

امکان‌های جدید در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از امکان ‌های جدید برای خرید کتاب در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه خبر داد.

امکان‌های جدید در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، پیمان جسری از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه طی آبان امسال خبر داد و افزود: در این نمایشگاه که از 24 تا 29 آبان ماه برپا می شود، ناشرانی از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

    تا کنون 608 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب کرمانشاه ثبت نام کرده اند

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از ثبت نام حدود 608 ناشر تاکنون، برای حضور در این نمایشگاه خبر داد.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه ظرفیت بیش از 400 ناشر پیش بینی شده است و در صورت بالا بودن تقاضای حضور و هم چنین کیفیت آثار ارائه شده، امکان حضور دو ناشر در یک غرفه نیز خواهد بود.

    جسری، از برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه طی روز 24 آبان و با احتمال حضور مسئولینی از وزارت ارشاد خبر داد.

    این مقام مسئول گفت: این نمایشگاه چون سنوات گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه، واقع در پارک شاهد برگزار می شود.

    وی هم چنین از تخفیف 30 درصدی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند کتب خود را با تخفیف مذکور از غرفه ها تهیه کنند، که 20 درصد آن در قالب بن های خریداری شده بوده و 10 درصد دیگر توسط ناشر در غرفه تخیف داده می شود.

    تخصیص 700 میلیون تومان بن خرید به دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه

    سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تخصیص بیش از 700 میلیون تومان بن خرید به نمایشگاه دوازدهم کرمانشاه خبر داد و گفت: سال گذشته حدود 600 میلیون تومان بن تخصیص داده شد، که به دلیل استقبال کرمانشاهیان از این نمایشگاه طی امسال افزایش داشت.

    وی به برگزاری برنامه های جنبی متعددی در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم، برگزاری نشست های نقد کتاب، برگزاری عصر شعر، برگزاری نمایشگاه عکس کرمانشاه و... از برنامه های جنبی احتمالی در نمایشگاه امسال است.

    جسری، ساعات بازدید از این نمایشگاه را، طی روزهای برگزاری صبح ها از 9 الی 12 و بعد از ظهرها از 15 تا 20 اعلام کرد، که علاقه مندان طی روزهای برگزاری می توانند در این ساعات به نمایشگاه مراجعه و بازدید کنند.

    پیش بینی امکان های جدید برای دسترسی به کتب مورد نظر خریداران در نمایشگاه دوازدهم

    وی از برپایی غرفه اطلاع رسانی نمایشگاه و خبرگزاری ها نیز طی این دوره از نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه خبر داد و گفت: البته امسال امکان جدید دیگری نیز برای جستجوی کتاب و جلوگیری از هدر رفت خریداران پیش بینی شده است.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: خریداران می توانند یک اپلیکیشن با عنوان «نمایشگاه کتاب» را که در برنامه کافه بازار وجود دارد و به صورت سراسری بوده است دانلود و از طریق آن اطلاعات لازم در خصوص کتاب های موجود در نمایشگاه را جستجو کنند.

    دانلود اپلیکیشن «نمایشگاه کتاب» برای جلوگیری از هدر رفت خریداران

    وی تصریح کرد: این اپلیکیشن مربوط به تمام نمایشگاه های استانی کتاب است، که البته هنوز نسخه کرمانشاه آن آماده نشده و تا چند روز پیش از نمایشگاه این اتفاق می افتند.

    جسری ادامه داد: با دانلود این  اپلیکیشن، تمام محتواهایی که در نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه است، قابل دسترسی خواهد بود و تنها شرط آن داشتن اینترنت همراه برای اتصال اپلیکیشن به اینترنت و جستجوی محتوای مذکور است.

    وی گفت: افراد با در اختیار داشتن این تکنولوژی می توانند در منزل و یا هر جای دیگر، کتاب مورد نظر خود را جستجو کرده و حتی محل آن در نمایشگاه را مشخص و سپس بدون هیچ اتلاف وقتی برای خرید آن مراجعه کنند.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: خریداران می توانند با کلیک بر روی لینک http://cafebazaar.ir/app/?id=com.hiva.bookfairs&ref=share  نسبت به دانلود و نصب این اپلیکیشن اقدام  کنند و اقدام بسیار خوبی برای جلوگیری از هدر رفت زمان افراد است.

    وی در پایان بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای این فرهنگ در جامعه به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه تاکید کرد و نمایشگاه کتاب را فرصتی مناسب به این منظور دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت