از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران :

اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در استان مازندران

عصر نمایشگاه- برنامه بیست و چهارمین هفته کتاب در استان مازندران، از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام شد.

اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در استان مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آنا ، احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، برنامه‌های هفته کتاب این اداره کل اعلام کرد.

    بر این اساس، «برگزاری مراسم رونمایی از تازه‌های کتاب و کتب فرهنگ بومی استان» در این ایام، و «اجرای طرح ارمغان دانایی در استان (اهدا کتاب به مسئولین استانی، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، زندان‌ها و ندامتگاه‌ها)»، «برنامه‌نویسی در خصوص همکاری و هماهنگی با دانشگاه‌های پیام نور و...(معرفی ناشران برای برپایی نمایشگاه تخصصی در فضای دانشگاه)» و «برگزاری مسابقه کتابخوانی در ایام هفته کتاب در سراسر استان از سوی ادارات»، از برنامه‌هایی است که قرار است در هفته کتاب اجرایی شود.

    «بر پایی کارگاه‌های آموزشی برای ناشران و نویسندگان (کارگاه ویراستاری، آماده سازی و چاپ کتاب)»، «برپایی کارگاه نقد و بررسی کتاب با همکاری حوزه هنری و امور کتابخانه‌های استان مازندران» و «برپایی غرفه نقاشی و اجرای مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان در ایام نمایشگاه هفته کتاب» از برنامه‌های دیگر این اداره کل است.

    «نصب پوستر و طراحی جملات کوتاه با موضوع کتاب و کتابخوانی در مراکز پر تردد شهری» و «تبلیغات گسترده و بهره‌گیری از رسانه‌ها برای پوشش خبری» و «انعکاس برپایی نمایشگاه هفته کتاب از طریق جراید و مطبوعات محلی و مصاحبه‌ها با بازدیدگنندگان»، از جمله برنامه‌ها برای بازتاب گسترده هفته کتاب در جامعه است.

    همچنین «هماهنگی و همکاری با بخش‌های خصوصی برای بازدید از نمایشگاه هفته کتاب»، «فراگیر شدن تبلیغات کتابخوانی در استان (تاکید بر طراحی تابلوهای تبلیغاتی از سوی شهرداری سراسر استان)»، «راه‌اندازی ایستگاه رادیو نمایشگاه: انعکاس اخبار و معرفی تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب استانی»، «معرفی کتاب‌های چاپ شده استانی از طریق بیلبوردهای شهری در سراسر استان مازندران» و «تشویق و ترغیب کتاب فروشی‌های سراسر استان مازندران برای حضور در نمایشگاه هفته کتاب استانی» از دیگر برنامه‌هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

    «برپایی همایش تجلیل از ناشران و فعالان حوزه نشر در ایام هفته کتاب در سراسر استان مازندران» و «طرح اهدای کتاب به مراکز بهزیستی(کودکان بی سرپرست)» نیز در هفته کتاب انجام خواهد شد.

    بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 آبان ماه الی 1 آذر 1395 در سراسر کشور برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت