معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خبر داد

برگزاری نهمین نمایشگاه صنایع دستی ایران در کرمان

عصر نمایشگاه-معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از برگزاری نهمین نمایشگاه صنایع دستی ایران در کرمان خبر داد.

برگزاری نهمین نمایشگاه صنایع دستی ایران در کرمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا ، غلامرضا فرخی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه در یکصد و 40 غرفه و با حضور صنعتگران 30 استان کشور در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق در کرمان برگزار خواهد شد.

    وی بیان کرد: این نمایشگاه روز 17 بهمن ماه با حضور معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور، استاندار کرمان و سایر مسئولان استان آغاز به کار خواهد کرد و تا 23 بهمن دایر خواهد بود.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطر نشان کرد: نهمین نمایشگاه صنایع دستی ایران در کرمان شامل ارائه رشته‌های شاخص صنایع دستی هر استان با 20 غرفه کارگاه آموزشی (اجرای زنده) و سه سیاه چادر عشایری و اجرای موسیقی محلی و بومی خواهد بود.

    وی افزود: در این نمایشگاه برای نخستین بار پیشکسوتان رشته‌های شاخص صنایع دستی استان کرمان حضور خواهند داشت.

    فرخی با اشاره به اینکه سرویس ایاب و ذهاب برای بازدید کنندگان این نمایشگاه از میدان آزادی مهیا است، تاکید کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت دو عصر لغایت 10 شب خواهد بود.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطرنشان کرد: از 140 غرفه این نمایشگاه 50 غرفه متعلق به استان کرمان و 90 غرفه متعلق به دیگر استان‌ها است.

    وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و حمایت از تولیدات صنعت گران و آشنایی با حوزه‌های فرهنگی و تبادل فرهنگ صنایع دستی بین استان‌ها است.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: استان کرمان در سال گذشته رتبه اول کشور را در برگزاری نمایشگاه‌های سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

    شایان ذکر است ؛هشتمین نمایشگاه صنایع دستی ایران نیز سال گذشته در استان کرمان برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت