عرض اندام خودروسازان چینی در نمایشگاه خودرو کرمان

عصر نمایشگاه- ششمین نمایشگاه خودرو کرمان با حضور ۳۰ شرکت تولیدکننده و واردکننده، در حالی دیروز به پایان رسید که با وجود غیبت خودروسازان بزرگ داخلی، شرکت‌های بخش خصوصی از محصولات جدیدشان رونمایی کردند تا خودی نشان بدهند.

عرض اندام خودروسازان چینی در نمایشگاه خودرو کرمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از اقتصاد آنلاین ، بیشتر خودروهایی که طی نمایشگاه کرمان رونمایی شد، چینی به‌شمار می‌رفتند و این موضوع نشان داد چشم‌بادامی‌ها برای دوران پساتحریم بازار خودرو ایران نیز برنامه داشته و قصد خالی کردن میدان را (با وجود آمدن شرکت‌های بزرگ خارجی) ندارند.

    همچنین کرمان که به‌نوعی مهد خودروسازان خصوصی کشور به‌شمار می‌رود، در نمایشگاه ششم نتوانست میزبان غول‌های جاده مخصوص (ایران خودرو،سایپا و پارس خودرو) شود، اما در عوض، شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان راین، کارمانیا، مدیران خودرو و همچنین واردکنندگانی مانند هوندا، ام‌جی و کیا چراغ این نمایشگاه را روشن کردند.

    گفتنی است ؛در روز نخست نمایشگاه اما از جدیدترین خودرو چینی بازار کشور با نام BYD مدل S6 رونمایی شد، خودرویی شاسی‌بلند که ازسوی شرکت «کارمانیا» مونتاژ و به‌دست مشتریان ایرانی خواهد رسید. قیمت این خودرو که حجم موتوری 2400 سی‌سی دارد، حدود 90 میلیون تومان در نظر گرفته شده و با این حساب باید با دو هموطن دیگرش یعنی‌هایما و تیگو 5 در بازار ایران رقابت کند. دیگر خودرو رونمایی شده در نمایشگاه کرمان، D60 نام داشت، محصولی چینی و متعلق به شرکت «خودروسازان راین» که با قیمتی حدود 56 میلیون تومان روانه بازار خودرو کشور خواهد شد، اما در نمایشگاه کرمان از مدل اتومات جک S5 نیز رونمایی شد تا این خودرو شاسی‌بلند چینی، در مدل دنده اتوماتیک نیز روانه بازار خودرو کشور شود. گفته می‌شود این خودرو قرار است با قیمتی معادل 88 میلیون تومان به دست مشتریان ایرانی برسد و این در حالی است که رقبایش، قیمتی بیش از این دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت