افتتاح نمایشگاه پدافند غیرعامل با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ساری

عصر نمایشگاه- پدافند غیرعامل مثل مصون سازی بدن انسان است از درون ما را مصون می کند یعنی اینکه ما باید یکسری الزامات و ضوابط کلی و اختصاصی را در حوزه های مختلف زیر ساختی گرفته تا فرهنگی رعایت کنیم این دامنه وسیع نیاز به هوشمندی دارد چرا که ماهیت تهدیدات فناوری پایه ودائما در حال نو شدن است واقدام دفاعی بایستی متناسب با نوع تهدیدات باشد.

افتتاح نمایشگاه پدافند غیرعامل با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ساری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پایداری ملی، خیریانپورمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نمایشگاه پدافند غیرعامل را در ساری افتتاح کرد.

    وی در جریان افتتاح این نمایشگاه گفت : پدافند غیرعامل مثل مصون سازی بدن انسان است از درون ما را مصون می کند یعنی اینکه ما باید یکسری الزامات و ضوابط کلی و اختصاصی را در حوزه های مختلف زیر ساختی گرفته تا  فرهنگی رعایت کنیم این دامنه وسیع نیاز به هوشمندی دارد چرا  که ماهیت تهدیدات فناوری پایه ودائما در حال نو شدن است  واقدام دفاعی بایستی متناسب با نوع تهدیدات باشد.

    خیریانپور تصریح کرد هفته پدافند غیرعامل که از دوم الی هشتم آبان ماه سال جاری با شعار مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل به پدافند غیر عامل نامگذاری شده است و بر اساس گرامیداشت فرمایشات مقام معظم رهبری هشتم آبان ماه هرسال به عنوان روز ملی پدافند غیرعامل نامگذاری شده و فرصت مغتنمی است برای ارائه گزارش عملکرد و تبیین دستاوردهای دستگاه های اجرایی به مردم جهت فرهنگ سازی و اطمینان بخشی د راستای کاهش آسیب پذیری و کاهش خسارات در سطح جامعه که این باید به یک فرهنگ و مطالبه عمومی تبدیل شود.

    همچنین این هفته فرصتی را فراهم آورده تا با انجام برنامه های فاخر، متنوع و فراگیر در عرصه های تخصصی نسبت به معرفی دستاوردهای پدافند غیرعامل و گفتمان سازی عمومی و نهادینه کردن این فرهنگ در آحاد جامعه اقدام نماییم. لذا این نمایشگاه در این راستا به همت اداره کل پدافند غیرعامل و کارگروه های تخصصی استانی راه اندازی شده است.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت : شایان ذکر است در سطح استان با تشکیل ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل به ریاست استاندار و به همت دستگاه های اجرایی و کمیته های شهرستانی 653 برنامه در سطح استان در این هفته پیشبینی شده است که اهم آنها برگزاری 258 رزمایش و مانور ، 235 دوره آموزشی،14همایش ، 15مسابقه فرهنگی ، برپایی 9 نمایشگاه در سطح استان و افتتاح 8 پروژه با ماهیت پدافندغیرعامل که یک پروژه آن (پروژه ملی بررسی واکسن های طیور وارداتی و تولید داخلی) در مرکز بررسی و تشخیص بیماری های طیور در منطقه کیاکلا است که باحضور استاندار محترم و معاون طرح و برنامه و امور مجلس سازمان پدافندغیرعامل کشور در مورخ 8/8/95 افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت