در محل نمایشگاه بین المللی تهران ؛

آغاز نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال با حضور ۱۳ کشور آغاز به کار کرد.

آغاز نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات حلال که تنها نمایشگاه تخصصی محصولات پروتئینی حلال در جهان و تنها نمایشگاه صنعت پروتئینی در خاورمیانه محسوب می شود ، امروز با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی ، بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، سازمان دامپزشکی کشور ، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

    در این نمایشگاه دهها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 13 کشور امارات متحده عربی ، استرالیا ، آلمان ، لبنان ، فنلاند ، چین ، هنگ کنگ ، یونان ، بلغارستان ، آذربایجان ، انگلستان ، اسپانیا و هلند گرد هم آمدند و جدیدترین تولیدات ، صنایع و تجهیزات ، ماشین آلات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار دادند.

    در نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال و وابسته که در فضایی بالغ بر شش هزار متر مربع و در سالن های 13 ، 14 و 15 محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده است ، انواع محصولات گوشتی و فرآورده های ارگانیک ، انواع ادویه ، نگهدارنده و افزودنی های مجاز (طبیعی و شیمیایی) برای تولید محصولات خام یا فرآوری شده ، ماشین آلات و تجهیزات فرآوری انواع محصولات پروتئینی حلال ، چرخه تولید ، بسته بندی ، توزیع ، انباری داری و فروش انواع محصولات پروتئینی و فرآوری شده ارائه شده است.

    نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته ، فرصتی ایده آل به تولید کنندگان و عرضه کنندگان این صنعت می دهد تا بتوانند حضوری قوی در بازارهای تحت پوشش داشته باشند.

    اصلی ترین هدف این دوره از نمایشگاه تأمین نیاز کشورهای مسلمان به محصولات حلال بویژه در منطقه خاورمیانه CIS و اروپای شرقی با جمعیتی نزدیک به 450 میلیون نفر است.

    همچنین بسترسازی مناسب برای ترغیب سرمایه گذاران خارجی در صنایع پروتئینی کشور ، جذب فناوری و دانش فنی و ماشین آلات نوین برای به روز کردن کارخانجات فعلی و نیز کمک به گسترش بازارهای صادراتی برای تولید کنندگان محصولات ایرانی دیگر اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته است.

    گستره تجارت صنعت حلال در دنیا 3700 میلیارد دلار است. همچنین با وجود جمعیت 2 میلیارد نفری کشورهای مسلمان ، بیش از 80 درصد محصولات حلال در کشورهای غیر مسلمان تولید می شود لذا به نظر می رسد برگزاری نمایشگاه هایی همچون نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته تهران می تواند زمینه ساز تقویت و توسعه تجارت این حوزه در کشورهای اسلامی باشد.
    نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته از امروز تا 18 آبان هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت