برپایی نمایشگاه کشفیات حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح

عصر نمایشگاه- حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در نمایشگاهی، کشفیات خود را در شش ماهه اول سال ۱۳۹۵ در معرض نمایش قرار داد.

برپایی نمایشگاه کشفیات حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع کارکنان حفاظت و اطلاعات این سازمان تأکید کرد: کارکنان را از آسیب‌ها حفظ کرده و با دید اصلاح به افرادی که خدای نکرده در فکر و عمل انحرافی دارند، نگاه کنید.

    حجت‌الاسلام بهرامی از کارکنان حفاظت و اطلاعات خواست که از هیچ موضوع کوچکی به سادگی عبور نکنند و افزود: به مجرد اینکه از آلودگی فرد به خصوص در مسائل اخلاقی مطلع شدید، وارد عمل شده و نگذارید که شخص به ورطه سقوط کشیده شود.

    وی خودسازی را یک اصل مهم برای کارکنان حفاظت و اطلاعات برشمرد و تصریح کرد: حفاظت از خودمان واجب‌ترین مسئله است تا بتوانیم از دیگران محافظت کنیم.

    رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: دشمن‌ترین دشمنان ما نفس است، پس در مرحله اول مراقب خودمان باشیم و از خداوند در این‌باره مدد بجوییم.

    وی در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی و دلسوزانه مدیرکل و کارکنان حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی تشکر کرد.

    در ابتدای این مراسم، احمد غلامی مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح دارای تشکیلاتی سالم و به لحاظ سلامت اداری زبانزد عام و خاص است. همین عامل موجب شده که عده‌ای به دنبال سوءاستفاده از قداست این مجموعه و مخدوش کردن آن برآیند.

    وی افزود: یکی از دغدغه‌های حفاظت و اطلاعات حفظ همین پاکی و سلامت موجود سازمان قضایی است.

    از پرونده‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه می‌توان به پرونده دستگیری یک جاعل حرفه‌ای با 5400 کارت شناسایی جعلی سازمان قضایی نیروهای مسلح و مُهرهای نهادهای مختلف و مقادیر متنابهی اسناد و مدارک جعلی به همراه شوکر، گاز اشک‌آور، دستبند و قمه اشاره کرد.

    همچنین دستگیری راننده معاون یکی از وزرای سابق که با جعل کارت شناسایی و حکم مأموریت عجیب و غریب، خود را از کارکنان سازمان معرفی و با ادعای حل هر مشکلی در محاکم و ادارات، درصدد کلاهبرداری از مردم برآمده، از دیگر پرونده‌های قابل توجه در این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت