در محل نمایشگاههای بین المللی شهرداری تهران ؛

برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی،گلخانه و نهاده‌ها در تهران

عصر نمایشگاه- ده ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و شانزده کشور دیگر از سوم تا ششم آذر ماه با حضور در اولین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، نهاده‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تهران، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی،گلخانه و نهاده‌ها در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان، اولین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه و نهاده‌ها ماشین‌آلات و صنایع وابسته تهران خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهد.

    در این نمایشگاه که در فضائی بالغ بر 7 هزار مترمربع برپا می شود،علاوه بر شرکت‌های برند داخلی، نمایندگانی از 16 کشور خارجی نیز حضور خواهند داشت و جدیدترین فنآوری‌ها ، تولیدات ، محصولات و خدمات خودرا در حوزه کشاورزی، باغبانی و ماشین‌آلات و تجهیزات معرفی و ارائه می کنند.

    در این نمایشگاه در کنار شرکت های داخلی، شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، اسپانیا، ترکیه، چین، تایوان، تایلند، سریلانکا، هلند، لیتوانی، استونی، کره جنوبی، کانادا، آمریکا، یونان و فرانسه نیز حضور دارند که کشور چین بصورت پاویون در نمایشگاه مشارکت دارد.

    اولین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه و نهاده‌ها را شرکت میلاد نور و با حمایت و همکاری معاونت باغبانی، وزارت جهاد کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی،روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، موسسه تحقیقات علوم باغبانی، بانک کشاورزی،انجمن تولیدکنندگان کشت بافت و اتحادیه باغداران سراسر کشور برگزار می کند.

    معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های زنجیره باغبانی، گلخانه و کشت‌بافت، ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی،معرفی توانمندی‌های زنجیره باغبانی در حوزه‌های تولید دانش و محصول در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی،ایجاد زمینه تبادل دانش فنی و تکنولوژی ها، نمایش دستاوردها، محصولات و خدمات تولیدکنندگان.ایجاد و  یا ارتقاء رویکرد صادرات محصولات و نهاده‌ها به سایر کشورها برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    در اولین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی،گلخانه، نهاده‌ها،ماشین‌آلات و صنایع وابسته؛ انواع گلخانه های مکانیزه، تجهیزات و تاسیسات گلخانه‌ای،انواع گیاهان فضای باز،انواع گل‌های شاخه‌ای،گلدانی، گیاهان‌آپارتمانی،گیاهان‌دارویی و فرآورده‌های گیاهی،میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری، قارچ‌های خوراکی و فرآورده های مربوطه،انواع‌سبزی، صیفی و میوه‌های باغی و گلخانه‌ای، انواع بذر و نهاده‌های باغبانی، سیستم‌های سردخانه‌ای، ذخیره‌سازی و ماشین‌آلات فرآوری تولیدات باغی و گلخانه‌ای،آزمایشگاه‌های آب و خاک، کلینیک‌های گیاه پزشکی، بیوتکنولوژی و خدمات پشتیبانی گیاهی، ادوات، ماشین آلات و ابزارآلات باغبانی، ملزومات آبیاری بارانی، قطره ای و کشت هیدروبونیک، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سیستم های آبیاری، اتحادیه ها،انجمن ها، تعاونی ها و تشکل های مرتبط با صنعت و باغبانی، تکنیک های طراحی و ساخت گلخانه ها، نشریات تخصصی و نرم افزارهای مرتبط ارائه می شود.

    بی تردید امروزه کشاورزی و در راس آن باغبانی به یکی از مهمترین و بزرگ ترین دغدغه‌های هر کشور بدل شده است. صادرات و ارز آوری، بازدهی اقتصادی و اشتغال‌زایی در کنار حفاظت از محیط زیست موجب شده تا دولتها توجه بیشتری به این بخش از کشاورزی داشته و با ارتقاء تکنولوژی و دانش‌بنیان کردن آن، توسعه پایداری را برای کشور و ملت به ارمغان آورند لذا برگزاری این نمایشگاه می توان نقش مهمی در تحقق این هدف ایفاء کند.

    اولین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی،گلخانه، نهاده‌ها،ماشین‌آلات و صنایع وابسته از سوم تا ششم آذر ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاههای بین المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت