اختصاصی عصر نمایشگاه

اروپا در ایتالیا فردا میزبان مهمترین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران پس از برجام می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۱۰ شرکت توانمند در رم به استقبال بازار اروپا می رود.

اروپا در ایتالیا فردا میزبان مهمترین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران پس از برجام می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در رم پایتخت ایتالیا در فضایی به وسعت ١٧۰۰۰ مترمربع و در سانهای ٧و ٩ مرکز نمایشگاهای بین المللی رم در گروه های کالایی پتروشیمی و شیمیایی، صنعت و قطعات فلزی، قطعات خدرو و نیرو محرکه،صنایع دستی  ر منسوجات.چرم و فرش,خدمات فنی و مهندسی،محصولات مواد غذایی، شیرینی و شکلات،لوازم خانگی و لوستر و فرش ماشینی،سنگ و سیمان، شرکتهای سرمایه گذاری و بانک،تاسیسات برودتی و حرارتی، معدن و فلزات و امور فرهنگی و اتاقهای بازرگانی دو طرف با حدود ١١۰ شرکت و آمادگی کامل برای انجام امور B2B با شرکت های ایتالیایی از تاریخ دوم الی ششم آذر مطابق ٢٢الی ٢٦نوامبر ٢۰١٦ برگزار می گردد.
    این نمایشگاه در روز دوم آذر با حضور مقام عالی وزارت جناب آقای مهندس نعمت زاده و دکتر اسفهبدی معاون محترم وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاههای ایران سفیر محترم ایران در ایتالیاو هیات همراه از ایران و وزیر توسعه اقتصادی و معاونین چند وزارتخانه و سفرای چند کشور،ریس اتاق ایتالیا و ایران و هیات همراه از ایتالیا در سالن کنفرانس شماره ده مرکز نمایشگاههای رم پس از انجام مراسم در ساعت ١٢ افتتاح میگردد.
    در این پروسه عظیم و بینظیر وزارت توسعه اقتصادی و سفارت ایتالیا در ایران واتاق ایتالیا و مرکز نمایشگاهها همکاری مناسبی در خصوص دعوت از گروه های اقتصادی طرف ایتالیایی و همکاری های سیاسی و اقتصادی داشته اند.
    این نمایشگاه سعی داشته است که پس از برجام و دوران پس از بر جام بتواند علاوه بر ارایه توانمندی کشورمان در ایتالیا و توسعه تجارت و صادرات غیر نفتی گامهای موثری از طریق مذاکرات b2b و پایه ای برای نفوذ به حوزه اروپا را فراهم نماید.
    معرفی توانمندی صنعتی و بازرگانی و خدماتی کشورمان در دوران پسابرجام در ورود به حوزه اروپا و شرکت در فضایی بزرگ و متناسب و با تبلیغات موثر را می توان نام برد.
    در جهت برگزاری این نمایشگاه از سوی شرکت نمایشگاهها ٥۰ درصد یارانه به شرکت کنندگان اختصاص یافت که از وظایف بستر سازی شرکت جهت توسعه تجارت و توسعه صادرات غیر نفتی می باشد و طرف ایتالیایی نیز تلاش مضاعفی برای محقق شدن این امر در برگزاری لحاظ نمود که قابل تقدیر می باشد.
    در پایان باید از حمایت مقام عالی وزارت و معاونین محترم ایشان و مدیرعامل نمایشگاه بین المللی ایران بصورت اخص که کمک های اساسی جهت برگزاری این نمایشگاه داشتند وهم چنین از همکاری همه شرکت های مشارکت کننده و همکارانم در شرکت نمایشگاهها قدر دانی نمایم.

    *سید حسین میرظفرجویان

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت