دبیر اجرایی نمایشگاه کتاب استان بوشهر:

۳۰۰ ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر مشارکت دارد

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهرگفت: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر از ۲۴ الی ۲۹ آذر ماه با مشارکت ۳۰۰ ناشر در استان بوشهر برگزار می‌شود.

۳۰۰ ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر مشارکت دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، فریماه بوشهری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر برای برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب آماده می‌شود اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر از 24 تا 29 آذر ماه  در استان بوشهر برگزار می‌شود.

    وی ازبرگزاری یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌های بوشهر خبر داد و افزود: در برگزاری این نمایشگاه 300 ناشر همکاری دارند که مجموع عناوین کتابهای این ناشران بیش از 35 هزار عنوان کتاب است.

    دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر ساعات بازدید از یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر را از ساعت 15 تا 21 اعلام کرد و گفت: همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر برنامه‌های جنبی مختلفی در نمایشگاه اجرا می‌شود.

    وی از برگزرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان خبر داد و بیان کرد: برگزاری جلسات نقد و بررسی  و رونمایی کتاب از دیگر برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر خواهد بود.

    بوشهری با اشاره به ضرورت ایجاد انگیزه در میان اقشار مختلف جامعه برای استقبال از این نمایشگاه تصریح کرد: میزان تخفیف در نظر گرفته شده در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر 30 درصد است که با پیش خرید الکترونیکی بن کتاب و اعمال تخفیف توسط ناشر مستقر در نمایشگاه به خریداران ارائه می‌شود.

    وی گفت: علاقمندان به کتاب برای تهیه بن الکترونیکی کتاب ویژه یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر می‌توانند از طریق سامانه الکترونیک اقدام کنند.

    مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر با اشاره به اینکه بن کتاب‌های مربوط به یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر تا 3 روز قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب توزیع می‌شود بیان کرد: میزان مبلغ بن بر اساس سطح تحصیلی افراد با ارائه شماره ملی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

    وی از برگزاری نمایشگاه دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای همزمان با یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای نیز با حضور ناشران و تولیدکنندگان این بازی‌ها با تخفیف 30 درصد همزمان با یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در محجل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت