معاون استاندار ایلام:

ادارات ایلام ملزم به شرکت در جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش هستند

عصر نمایشگاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: ادارات ایلام ملزم به شرکت در جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش هستند.

ادارات ایلام ملزم به شرکت در جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حشمت‌الله عسگری اظهار داشت: موسسات و مراکز دانشگاهی در سه حوزه در قالب طرح‌های تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری طرح خود را ارائه دهند.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: در بخش برپایی نمایشگاه در سال گذشته برخی از دستگاه‌ها شرکت نداشته و دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی از جمله این دستگاه‌هایی هستند که حضور آنها الزامی بوده و در هفته پژوهش با ارائه خدمات و طرح‌های خود باید در این نمایشگاه شرکت کنند و دستگاه‌های مربوطه الزام به مستقر شدن هستند.

    وی ادامه داد: نهادها و مراکز دانشگاهی نباید هراسی از شرکت در نمایشگاه و جشنواره فناوری داشته باشند، بلکه باید با برپایی غرفه و با ارائه و عرضه محصولات خوب بتوانند در این بخش در هفته پژوهش خود را نشان دهند.

    این مسؤول اضافه کرد: متاسفانه این چنین نمایشگاهایی در هفته پژوهش دچار تکرار شده و روش‌های جدیدی برای نمایش آثار به ویژه آثار پژوهشی که برنحوه آن کار صورت گیرد، به کار گرفته نمی‌شود.

    عسگری تصریح کرد: در این راستا و با اهتمام بیشتری می‌توان چشم‌اندازهای عادی را به نمایش گذاشت و فعالیت‌های تحقیقاتی سنوات آینده و فعلی را در حوزه پژوهش به صورت متنوع به نمایش گذاشت که بتوان آن ظرفیت را به طور کامل معرفی کرد.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: ادارات ایلام ملزم به شرکت در جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش هستند و باید در این راستا تلاش کنند.

    وی ادامه داد: نیاز به بزرگ‌نمایی هم نیست و همان کاری که در حال حاضر در حال انجام آن هستند را درست ارائه دهند، ظرفیت خوبی برای ارائه آنها فراهم شده است تا طرح‌های تحقیقاتی، پژوهشی، فناوری در این سه حوزه ارائه شود.

    عسگری افزود: پژوهش فراتر از طرح تحقیقاتی است، از آن جایی که قرار بر این است که از 3 استاندار برتر در هفته پژوهش در سطح کشوری تقدیر صورت گیرد و تمام کارهای انجام گرفته مستندسازی خواهد شد.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: هفته پژوهش از 14 آذر تا 21 آذر به صورت استانی اجرایی شده و از 21 آذر تا 28 آذر نیز هفته پژوهش ملی نامگذاری شده است و نیز از تمام دستگاه‌ها و خصوصا دانشگاه‌ها و نیز مؤسسات الزام به شرکت در این فعالیت‌ها در هفته پژوهش هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت