رئیس شورای عالی استان‌ها:

ششمین نمایشگاه تخصصی‌خدمات و محیط‌زیست شهری در مشهد برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه:رئیس شورای عالی استان‌ها از برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی‌خدمات و محیط‌زیست شهری در مشهد خبر داد.

ششمین نمایشگاه تخصصی‌خدمات و محیط‌زیست شهری در مشهد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از  تسنیم، غلامرضا بصیری‌پور ظهر امروز در نشست خبری ششمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک در اتاق جلسات تالار شهر اظهار داشت: ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط‌زیست شهری و نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک مشهد 5 تا 8 آذرماه برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه حدود 200 شهردار به همراه معاونین خدمات شهری و حمل و نقل در این نمایشگاه حضور پیدا ‌می‌کنند، افزود: این نمایشگاه محل استفاده از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه شهرداری‌های‌کشور است بنابراین دراین راستا باید یاد بگیریم تا  از فرصت‌هایی که به وجود می‌آید به بهترین شکل از ظرفیت‌های مشهد استفاده کنیم.

    عضو شورای شهر مشهد مقدس با اشاره به این مطلب که در حال حاضر به نظر می‌رسد که از ظرفیت‌ها آن‌چنان باید و شاید استفاده نمی‌شود، گفت: به‌نظر می‌رسد مقداری بحث 2017 در مشهد کمرنگ شده بنابراین نباید اجازه بدهیم، تا این موضوع با این اهمیت کمرنگ شود.

    بصیری پور تاکیدکرد: این نمایشگاه‌ها نباید به صورت موقت باشند، بلکه باید در تمام طول سال در رابطه با آن‌ها برنامه‌ریزی وسیاست‌گذاری‌های لازم صورت بگیرد تا در طول سال به صورت دائم شاهد این‌گونه نمایشگاه‌های کاربردی باشیم.

    حمید ابراهیمی، دبیر ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط‌زیست شهری با اشاره به اینکه فضای مفید نمایشگاه خدمات شهری مشهد 10 هزار متر مربع است، اظهار داشت: خوشبختانه سال‌گذشته برگزاری نمایشگاه به نحوی بوده که امسال با استقبال بی‌نظیری مواجه بودیم.

    وی افزود: در این دوره از نمایشگاه امسال شرکت‌های بسیاری در زمینه ادوات و تجهیزات خدمات شهری، مبلمان شهری و پارکینگ، خدمات مرتبط با آتش‌نشانی، بازارچه‌های سیار شهری وغیره حضور دارند.

    ابراهیمی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال 300 نفر از شهرداران و روسای شورای شهر از استان‌های اصفهان، فارس، یزد، سمنان، مازندران، گلستان، بوشهر،کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت