افتتاح نمایشگاه کتاب با ۱۷ هزار جلد کتاب در فردوس

عصر نمایشگاه:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب در این شهرستان، گفت: ۱۷ هزار جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.

افتتاح نمایشگاه کتاب با ۱۷ هزار جلد کتاب در فردوس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از فارس،کاظم ایمان‌طلب ظهر امروز در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان فردوس اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه با 17 هزار جلد کتاب در خور شان مردم فرهنگ دوست شهرستان فردوس نیست و امیدواریم در سال آینده نمایشگاه بزرگ‌تری در این شهرستان برگزار می‌شود.

    وی گفت: هفدهمین نمایشگاه کتاب فردوس با همکاری اداره آموزش و پرورش، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نشریه یاقوت کویر به مدت ده روز در محل سالن معراج‌الشهدای این شهرستان برپا و علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 9 تا12 صبح و 15:30 تا 21 عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

    وجود 4 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب فردوس

    مدیر برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب فردوس نیز به وجود بیش از 17 هزار جلد کتاب در 4 هزار عنوان با موضوعات مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، خانواده، مذهبی، ادبی و تاریخی اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه کتاب‌های مختلف با 15 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

    حسین اکبری تصریح کرد: هفدهمین نمایشگاه کتاب فردوس با حضور انتشارات مطرح کشوری از تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم و همچنین انتشارات بومی این شهرستان برگزار شده است.

    فرماندار فردوس نیز به کم رنگ شدن فرهنگ مطالعه در بین نوجوانان و جوانان اشاره کرد و یادآور شد: استفاده زیاد از اینترنت و فضاهای مجازی، فرزندان ما را با فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بیگانه کرده است.

    محمدرضا رجبی‌مقدم گفت: علم از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است ولی جامعه امروزی کمتر برای جایگاه علم و عالم ارزش قائل می‌شوند و این در حالیست که خداوند در قرآن به کتاب و قلم قسم خورده و نقش این دو را بسیار سازنده عنوان کرده است.

    وی افزود: کتاب و قلم دو ابزار علم هستند و دانشگاه‌ها، مدارس و علما باید از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده کنند و جامعه را به سوی مطالعه و علم‌آموزی سوق دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت