با حضور ریاست اتاق بازرگانی اهواز ؛

برپایی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری درعراق

عصر نمایشگاه- با حضور ریاست اتاق بازرگانی اهواز نشستی در کنسولگری ایران در بصره به منظور تشکیل نمایشگاه فرصت های سرمایه گزاری تجار ایرانی برگزار شد.

برپایی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری درعراق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، نشستی به میزبانی سرکنسول ایران در بصره با حضور رئیس اتاق بازرگانی اهواز به منظور بررسی شرایط اقتصادی استان بصره و نحوه تعامل هر چه بهتر برگزار شد.

    همچنین بر اساس توافق صورت گرفته میان شهلا عموری و حمیدرضا مختص آبادی، مقرر گردید، یک هیات بلند پایه در اسفندماه سال جاری با محوریت اتاق بازرگانی اهواز جهت شرکت در همایش یک روزه و انجام مذاکرات بدون واسطه و رو در رو میان تجار دو طرف، به بصره اعزام شود.
    از جهتی محور مذاکرات مورد نظر حول محور تجارت، سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری خواهد چرخید.

    در این نشست که به میزبانی حمید رضا مختص آبادی سرکنسول ایران در بصره برگزار شد توافقاتی بین اتاق بازرگانی اهواز و کنسولگری ایران در بصره جهت برگزاری نمایشگاه دائمی به منظور حضور دائم تجار ایرانی در آن صورت گرفت.

    ریاست اتاق بازرگانی اهواز با استقبال از طرح احداث نمایشگاه دایمی آمادگی همکاری همه جانبه اتاق بمنظور تحقق این امر مهم را اعلام نمود.
    گردشگری بویژه گردشگری سلامت از محورهای مذاکرات دوجانبه بود.

    شهلا عموری در همین ارتباط تصریح کرد: نزدیکی خوزستان به کشور عراق مزیت بسیار مهمی است که باید از آن استفاده کرد. گردشگری سلامت در زمره فعالیت هایی است که می تواند برای استان وبخصوص بخش خصوصی ارزش افزوده خوبی به همراه داشته باشد.

    وی با اشاره به حمایت جدی اتاق اهواز از صنایع دستی استان و تلاش در جهت تثبیت موقعیت این صنایع، موفقیت بخش خصوصی را در گرو حمایت و تسهیل ساز و کارهای اداری توسط دولت عنوان کرد و گفت: اتاق بازرگانی اهواز بعنوان پارلمان بخش خصوصی تعامل با بخش دولتی را سرلوحه کار خود قرار داده است و در راستای رفع مشکلات بازرگانان تلاش میکند.

    به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، در ادامه این نشست حمیدرضا مختص آبادی با اعلام آمادگی همکاری در زمینه های مختلف اظهار داشت: کنسولگری ایران در بصره آمادگی لازم جهت بررسی و رفع مشکلات تجار ایرانی در عراق و ارائه هر گونه مشاوره به بازرگانان را دارا می باشد و امیدوار است تا با همکاری های بیشتر بین اتاق بازرگانی اهواز و کنسولگری ایران در بصره فرصت های سرمایه گذاری بیشتر برای تجار ایرانی فراهم شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت