معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد

نمایشگاه مشترک «تمبر، سفیر دوستی» با حضور ۶ کشور در تهران برگزار می شود

عصر نمایشگاه- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برپایی نمایشگاه مشترک «تمبر، سفیر دوستی» با حضور ۶ کشور در تهران خبر داد.

نمایشگاه مشترک «تمبر، سفیر دوستی» با حضور ۶ کشور در تهران برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، حسین مهری ، هدف این نمایشگاه را که بطور مشترک توسط جمهوری اسلامی ایران، بلغارستان، اتریش، ترکیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان برپا می شود، معرفی هنر و میراث فرهنگی آنها دانست.
    وی افزود: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته در موزه ارتباطات واقع در خیابان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، تمبرهای پنج سال اخیر کشورهای نامبرده در معرض دید عموم قرار می گیرد.
    مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی برپایی این نمایشگاه را در تبادل فرهنگی ملل موثر دانست و از همه فعالان حوزه تمبر و میراث فرهنگی دعوت کرد از این نمایشگاه هنری و تاریخی زیبا دیدن کنند.
    وی اظهار کرد: مکاتباتی با آموزش و پرورش مناطق مختلف نیز انجام شده تا در صورت تمایل، دانش آموزان به این مکان فرهنگی آورده شوند و علاوه بر بازدید، از بخش های جنبی و غرفه های سرگرمی دیدن کنند.
    مهری گفت: در صورت لزوم و با هماهنگی، وسیله ایاب و ذهاب برای نقل و انتقال دانش آموزان هم فراهم شده است.
    وی با بیان اینکه ساعت برپایی این نمایشگاه از 9 تا 17 و برای عموم رایگان است، افزود: تمبرهای ایران حدود دو هزار عنوان است و غرفه هایی هم برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده تا در صورت امکان افراد تمبر شخصی سفارش دهند و این مدرک چاپی را خرید و فروش کنند.

    نخستین نمایشگاه مشترک در دولت یازدهم
    معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه این نخستین نمایشگاه مشترک است که در دولت یازدهم برگزار می شود، گفت: نمایشگاه های دیگری از این دست در کشورهای خارجی برپا شده است.
    وی از شهروندان دعوت کرد از این نمایشگاه جذاب، متنوع و دیدنی بازدید کنند تا علاوه بر آشنایی با کشور خود، از مراکز مذهبی، فرهنگی، میراث گردشگری و گونه های جانوری و گیاهی کشورهای دیگر نیز اطلاع یابند.
    مهری اظهار امیدواری کرد حضور پررنگ علاقه مندان در این نمایشگاه، موجب شود تا زمان آن تمدید شود.
    وی گفت: این نمایشگاه با حضور برخی سفرا، اعضای شورای تمبر و میهمانانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه 28 آذر ماه آغاز بکار می کند.
    رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران افزود: از حضور شهروندان بویژه جوانان، نوجوانان و دانشجویان در این نمایشگاه برای آشنایی بیشتر با فرهنگ اصیل ایرانی استقبال خواهیم کرد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت