مسئول برگزارکننده نمایشگاه مبلمان:

حضور حداکثری تولیدات داخلی در نمایشگاه مبلمان شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- مسئول برگزارکننده نمایشگاه مبلمان گفت: یکی از افتخارات ما این است که اکثریت تولیدات استفاده شده در مبلمان، دکوراسیون، لوستر و روشنایی و تجهیزات وابسته داخلی است.

حضور حداکثری تولیدات داخلی در نمایشگاه مبلمان شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی نمایشگاه شهر آفتاب ، نوری در نشست خبری که ظهر امروز در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما این بود که برگزاری نمایشگاهها در هر جا و هر شرایطی حتی داخل سوله  یکی از دغده های ما بود و  اکنون خوشحالیم که در مجموعه شهر آفتاب چنین سالن‌های مجهز و تخصصی برای برگزاری نمایشگاه فراهم شده است و چرا ما نباید از این سایت‌ها به خوبی استفاده کنیم.
    وی با بیان این که ما باید مردم را برای استفاده از چنین سایتهای نمایشگاهی با این امکانات راهنمایی کنیم گفت: صنعت مبلمان کشور از ده سال گذشته به سطح کیفی تولید مبلمان در سطح اروپا رسیده است و صنعت نمایشگاهی به بحث صادرات کالا کمک می‌کند.
    مسئول برگزاری نمایشگاه مبلمان با بیان این که این نمایشگاه با تلاش 5 ماهه شکل گرفته است عنوان کرد: سعی شده تا از این نمایشگاه بهترین بهره برداری را داشته باشیم.
    وی افزود: اولین نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون، لوستر و روشنایی و تجهیزات وابسته از تاریخ 30 آذر ماه لغایت 3 دی ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب به مدت 4 روز از ساعت 10 صبح لغایت 18 میزبان صاحب نظران، طراحان، متخصصان، تولید کنندگان، وارد کنندگان و علاقه مندان خواهد بود.
    مسئول برگزاری نمایشگاه مبلمان گفت: انواع مبلمان کلاسیک، مدرن، راحتی، سرویس خواب، کالای خواب، بوفه، کتابخانه، ویترین، میز و صندلی، پوشش های تزئینی، لوستر و روشنایی و .. در فضایی به وسعت 10000 متر مربع در سالن سرپوشیده و مجهز مجموعه شهر آفتاب در معرض تماشای علاقه مندان به این صنعت قرار می‌گیرد.
    وی با بیان اینکه یکی از افتخارات ما در این نمایشگاه این  است که اکثریت تولیدات ما داخلی است. گفت: اکثریت تولیدات ما داخلی است و حتی لوستر هم بیش از 95 درصد داخلی است و کالای غیر ایرانی به در این نمایشگاه ندرت دیده می شود.
    نوری با اشاره به این که خوشبختانه شهر آفتاب امکانات خوبی را برای برگزاری نمایشگاه  فراهم کرده است اظهار کرد: سرویس های خوبی برای رفت  و آمد مردم در نظر گرفته شده است و امیدواریم مردم بتوانند از این فضا به خوبی استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت