مهندس نعمت زاده در بازدید از نمایشگاه دستاورد های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:

در تولید ، صادرات کالاها و خدمات با قرارگاه خاتم الانبیا مشارکت خواهیم کرد

عصر نمایشگاه- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه که متولی امر تولید کالاها و خدمات مختلف در کشور است می تواند با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در این زمینه ها تعامل و اقدامات مشترک انجام دهد.

در تولید ، صادرات کالاها و خدمات با قرارگاه خاتم الانبیا مشارکت خواهیم کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شاتا ، مهندس محمدرضا نعمت زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران  با بیان این مطلب افزود: دراین  نمایشگاه فعالیت های تولیدی سپاه پاسداران در معرض بازدید مردم قرار گرفت  که در جای خود بسیار ارزنده است.
    وی در ادامه تصریح کرد: توصیه من به پیمانکاران، تولید کنندگان و مدیران صنایع برای بازدید از این نمایشگاه و انجام تعامل با همتایان خود در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است.
    نعمت زاده گفت: باید از حداکثر توان داخلی استفاده شود و در زمینه واردات مواد اولیه و ملزومات تولید نیز نگاه اقتصادی و داخلی سازی در اولویت باشد.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با معرفی وزارتخانه خود به عنوان مسئول تجارت و خدمات فنی مهندسی کشور از فعالان تولیدی و صادراتی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا درخواست کرد که با تجمیع توانایی های این وزارتخانه و قرارگاه ، سفارش کار از کشورهای هدف صادراتی برای صدور خدمات فنی و مهندسی گرفته شود.

    وی در ادامه یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در زمینه معادن و صنایع معدنی نیز فعالیت های چشمگیری دارد که باید در زمینه مدیریت آنها و اقتصادی شدن پروژه ها همچنین تولید محصولات با کیفیت نظیر کابل و لوله سازی، مصالح ساختمانی و ابزارآلات دیگر از مشورت صاحبان و مدیران صنایع معدنی بهره مند شوند.

    مهندس نعمت زاده در پایان گفت: بعد از سپری شدن جنگ تحمیلی بنا به فرمایش رهبرمعظم انقلاب و دولت وقت که بنده وزیر صنایع آن کابینه بوده ام بنا شد تا برادران سپاه به سمت سازندگی کشور در زمینه های مختلف از جمله تولیدات صنعتی و معدنی قدم بردارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت