مسئول غرفه حوزه علمیه اصفهان در نمایشگاه پژوهش خبر داد

نمایش آثار ۱۰۰ مولف حوزوی در نمایشگاه پژوهش و نوآوری

عصر نمایشگاه- بخشی از این نمایشگاه متعلق به آثار مولفین حوزه علمیه اصفهان بود که با فراخوان آثار دوسالانه حوزه ، نمونه آثار قریب به ۱۰۰ مولف حوزوی را ارائه شده است .

نمایش آثار ۱۰۰ مولف حوزوی در نمایشگاه پژوهش و نوآوری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از حوزه ، حجت الاسلام  مجتبی علیپور در توضیح غرفه حوزه علمیه اصفهان در نمایشگاه پژوهش استان اظهار کرد: حوزه اصفهان با قوت برای ششمین سال متوالی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و نوآوری استان اصفهان حشرکت کرده است.

مسئول غرفه حوزه علمیه اصفهان در نمایشگاه پژوهش در رابطه با هدف از حضور در این نمایشگاه بیان کرد: هدف اصلی، عرضه پژوهش ها و دستاوردهای حوزه اصفهان است، براین اساس و با توجه به اینکه امسال این نمایشگاه با مراسم نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری همراه بود، قسمتی از غرفه را به آثار و دستاوردهای ایشان اختصاص دادیم.

حجت الاسلام علیپور در ادامه افزود: بخشی از این نمایشگاه متعلق به آثار مولفین حوزه علمیه اصفهان بود که با فراخوان آثار دوسالانه حوزه توانستیم نمونه آثار قریب به 100 مولف حوزوی را ارائه دهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه هفتمین سال برگزاری جشنواره حلی را در اصفهان شاهد بودیم، نمونه ای از آثار برگزیده این جشنواره را همراه با آمار و ارقام و لیستی از برگزیدگان و نمونه ای از فعالیت طلاب پژوهشگر را در نمایشگاه ارائه دادیم.

مسئول غرفه حوزه علمیه اصفهان در نمایشگاه پژوهش در ادامه با اشاره به دیگر محتواهای نمایشگاه پژوهش اظهار کرد: در این نمایشگاه همچنین نشست ها و همایش هایی را که در حوزه علمیه اصفهان برگزاری می شود را به صورت چندرسانه ای و همراه با آمار ارائه دادیم.

وی در ادامه اذعان داشت: در قسمتی از نمایشگاه، تحقیقات علمی طلاب را ارائه دادیم و باتوجه به اینکه در پایان هر مقطع حوزه علمیه اصفهان از طلاب مقالاتی دریافت می کنیم، نمونه ای از مقالات برتر را به همراه آمار تعداد مقالات به نمایش گذاشتیم.

حجت الاسلام علیپور در پایان تصریح کرد: در این نمایشگاه حدود 110 جلد کتاب به همراه 25 جلد پایان نامه ارائه دادیم که با استقبال مردم و مسئولین استان اصفهان از جمله استاندار اصفهان، شهردار، مدیر حوزه علمیه اصفهان و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس  خبرگان رهبری  همراه بود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت