در هشتمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره غذایی دانش‌آموزی در قیروکارزین

عصر نمایشگاه- در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان محلی دو نمایشگاه صنایع‌دستی و چهار جشنواره غذایی دانش‌آموزی در مدارس شبانه‌روزی دخترانه پیام نور و غدیر و فاطمیه قیر و بهار دانش و ریحانه علی‌آباد افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره غذایی دانش‌آموزی در قیروکارزین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، با حضور فرماندار قیروکارزین، مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان و سایر مسئولان آموزشی دو نمایشگاه صنایع‌دستی  و چهار جشنواره غذایی دانش‌آموزی در مدارس شبانه‌روزی دخترانه پیام نور و غدیر قیروکارزین و مدارس بهار دانش و ریحانه علی‌آباد افتتاح شد.

    دانش‌آموزان دختر در مدرسه شبانه‌روزی پیام نور قیروکارزین در نمایشگاهی و در غرفه‌های متنوع نمد و گچ، کار با خز، کار با چرم، غرفه‌ بافتنی، غرفه معرق‌کاری، غرفه نقاشی، غرفه پروژه‌ها، ریاضی و غرفه خلاقیت صنایع‌دستی خود را به نمایش گذاشتند.

    افتتاح جشنواره غذایی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی فاطمیه شهر قیر، افتتاح جشنواره غذایی و صنایع‌دستی در مدرسه شبانه‌روزی غدیر قیروکارزین، افتتاح جشنواره غذایی در مدرسه متوسطه مقطع اول دخترانه بهار دانش در علی‌آباد و همچنین افتتاح جشنواره غذایی دختران مدرسه ریحانه علی‌آباد در مقطع متوسطه دوم از دیگر برنامه‌های دانش‌آموزی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر قیروکارزین بود.

    فرماندار قیروکارزین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های هر انقلاب یادآوری و حفاظت از آرمان‌ها آن انقلاب است.

    اشکان کاظمی افزود: زنده نگاه‌داشتن نام و یاد امام (ره) به‌عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و پیروی از راه و سیره ایشان باید سرلوحه کار ما باشد چراکه طبق گفته مقام معظم رهبری این انقلاب بی‌نام امام (ره) در هیچ کجای جهان شناخته‌شده نیست.

    این مقام مسئول خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز باید علاوه بر کسب دانش و رسیدن به جایگاه‌های علمی تهذیب نفس را نیز در رأس برنامه‌های خود قرار داده و ازنظر پرورشی نیز پایبند به ارزش‌های انقلاب و جامعه باشیم.

    به گزارش فارس، به برگزیدگان جشنواره غذایی در این مدارس هدایایی تقدیم شد ضمن این‌که دو نفر از دانش‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی پیام نور قیروکارزین که رتبه نخست و دوم پیشرفت تحصیلی را در سطح این شهرستان در مقطع متوسطه اول کسب کرده بودند از دست فرماندار و مدیر آموزش‌وپرورش قیروکارزین هدایایی را دریافت کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت