دیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی استان کرمانشاه خبر داد

معرفی کرمانشاه در قالب برگزاری هفته فرهنگی در جزیره قشم

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی استان کرمانشاه گفت: هفته فرهنگی کرمانشاه در جزیره قشم از هفتم تا ۱۲ دی در ساحل سینما دریا این جزیره برگزار می شود.

معرفی کرمانشاه در قالب برگزاری هفته فرهنگی در جزیره قشم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مهدی خالوندی زمان آغاز به کار این هفته را در قالب آیین افتتاحیه ساعت 19 روز سه شنبه هفتم دی ذکر کرد و افزود: این برنامه به مدت یک هفته هر روز از ساعت 18 تا 23 در ساحل سینما دریا جزیره قشم برگزار می شود.
او گفت: در مراسم افتتاحیه این هفته فرهنگی قرار است استاندار و مسوولان استان کرمانشاه و جزیره قشم، جمعی از مسوولان کشوری و اقشار مختلف مردم جزیره قشم حضور یابند.
او اجرای تئاتر خیابانی، نمایش، اجرای هه لپرکی(رقص کُردی)، برنامه موسیقی و سخنرانی مسوولان و چهره های ادبی و فرهنگی و شاعران را از جمله برنامه های این هفته ذکر کرد و گفت: پنج گروه فرهنگی و هنری در این هفته به اجرای برنامه می پردازند.
او قرائت شعر توسط شاعران استان و سخنرانی توسط چهره های مطرح استان کرمانشاه از جمله دکتر کزازی و دکتر گلزاری را از دیگر برنامه های این هفته فرهنگی ذکر کرد.
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی استان کرمانشاه در ادامه به برپایی نمایشگاه توانمندی های استان کرمانشاه در قالب 34 غرفه نیز اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه نیز در ساحل سینما دریای جزیره قشم در طول یک هفته دایر است.
به گفته خالوندی، در این غرفه ها آثار صنایع دستی، تالیفات علمی، ادبی، فرهنگی و هنری چهره های مطرح استان از جمله مرحوم آیت الله نجومی و سایر شخصیت ها در معرض دید عموم به نمایش گذاشته شده است.
او بازدید از برامه های این هفته فرهنگی و نمایشگاه را برای عموم آزاد و رایگان اعلام کرد.
او ارتباط هرچه بیشتر استان ها به منظور آشنایی مردم با فرهنگ و آداب و رسوم و سنن هر منطقه را از مهمترین اهداف برگزاری این هفته فرهنگی ذکر کرد.
شهرستان قشم شامل جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک با جمعیتی حدود 120 هزار نفر و 67 روستا یکی از جزایر کشورمان در استان هرمزگان واقع شده و با بندرعباس 20کیلومتر فاصله دارد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت