دبیر اجرایی کارگزاران تجاری :

نخستین رویداد کارگزاران تجاری کشور برگزار شد

عصر نمایشگاه- توسعه بازار محصولات و خدمات در کشورمان همواره با مبحث دریافت خدمات تخصصی-تجاری عجین بوده و در سالیان اخیر مورد توجه بسیاری از فعالان اقتصادی قرار گرفته است. در این اهمیت موضوع شرکت های کارگزار تجاری نقش مهمی ایفا می کنند.

نخستین رویداد کارگزاران تجاری کشور برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فرصت امروز ، مجید زنگویی، دبیر اجرایی کارگزاران تجاری با اعلام این مطلب افزود: از آنجایی که این تخصص در کشور ما با استانداردهای جهانی فاصله دارد با هماهنگی هایی که با وزارت صمت انجام شد برگزاری رویدادی با این عنوان در دستور کار قرار گرفت و برای این امر لازم بود مجموعه سازمان های اقتصادی و فناوری و تشکل های کارگزاری با یکدیگر هماهنگ شوند، بنابراین از 4 ماه گذشته تصمیم گرفتیم نمایشگاه و همایشی تحت عنوان کارگزاران تجاری کشور (broker expo) برگزار کنیم.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد این بود که ما به حوزه های مختلف اقتصادی کشور اعلام کنیم که با دریافت خدمات تخصصی می توانید قدم های بهتر و حرفه ای تری جهت توسعه محصولات خود بردارند. در نمایشگاه نیز که در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی برگزار شد، 15 حوزه کارگزاری از جمله کارگزاران خدمات ثبتی، خدمات حقوقی، کارگزاران توسعه بازار، خدمات صادرات، خدمات انتقال دانش از خارج به کشور، خدمات گمرگ، خدمات بیمه، خدمات رسانه، خدمات تبلیغات، خدمات آموزش و... معرفی
شدند.

با توجه به طیف وسیع زنجیره کارگزاران تجاری کشور برای برگزاری رویداد، موانع زیادی داشتیم که با حمایت دکتر توفیق توانستیم شروع خوبی داشته باشیم و امیدوارم در سال های آینده با برگزاری بهتر و حضور گسترده تر کارگزاران تجاری بتوانیم نقش پررنگ این عرصه را به همگان نشان دهیم تا با کمک یکدیگر برای تبیین کارگزاری های تجاری کشور قدمی جدی تر برداریم.

زنگویی افزود: در زمینه بروکرهای فعال تجاری کشور که در این رویداد تقدیر شدند باید بگویم سعی شد نظر نهاد ها، سازمان ها و تشکل های ذی صلاح اخذ شود و با وجود برگزاری نخستین دوره این مراسم از تمام توان خود بهره گرفتیم تا نقص ها حداقلی بوده و در سال های بعد بتوانیم هر چه کیفی تر این مهم را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: انتظاری که از مجموعه های کارگزاری تجاری می رود این است که در چنین رویدادهای تخصصی حضور داشته باشند و به بهترین نحو نقش خود را ایفا کنند، چرا که این نمایشگاه فرصتی برای معرفی هر چه بیشتر آنهاست. انتظار داریم در سال های آینده شاهد حضور پررنگ تر و معرفی خدمات حرفه ای و تخصصی تر آنان باشیم. همچنین امیدواریم سال آینده شاهد حضور کارگزاران تجاری سایر کشورها باشیم که امسال به عنوان بازدید کننده در این مراسم حضور داشتند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
      آرشیو

      دانلود با کیفیت