دبیر اجرایی همایش بین المللی گردشگری ایران:

صنعت پاک گردشگری متضمن توسعه پایدار است

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی همایش بین المللی گردشگری ایران در مازندران گفت: بی‌تردید گردشگری به‌عنوان صنعت پاک متضمن توسعه پایدار می‌شود و یکی از جدی‌ترین محورهای توسعه و زمینه‌ساز رونق است.

صنعت پاک گردشگری متضمن توسعه پایدار است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، بابک پزشکی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی گردشگری ایران در مازندران اظهار داشت: شناسایی نقاط ضعف و چالش‌های موجود در صنعت گردشگری، برقراری تعامل و ارتباط متقابل میان دانشگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و تلاش برای توسعه و ترویج نقاط قوت آن‌ها، ارائه راهکارهای نوین جهت جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری، اشتغال‌زایی و کارآفرینی با حضور گسترده مدیران ملی، مدیران ارشد سازمان‌های مرتبط، سرمایه‌گذاران بنام داخلی و خارجی، اساتید برجسته، پژوهشگران و دانشجویان این حوزه از اهداف این همایش بین‌المللی است.

وی افزود: در این رویداد بین‌المللی اساتید داخلی و خارجی همچون پروفسور جعفر جعفری نخبه گردشگری ایران و جهان از دانشگاه ویسکانسین آمریکا به‌عنوان دبیر علمی همایش و همچنین اساتید برجسته‌ای ازجمله دکتر ماریون جاپ از دانشگاه گوئلف کانادا، دکتر متین کوزاک از دانشگاه ازمیر ترکیه، دکتر ترور اچ بی سفیلد از دانشگاه هنگ کنگ چین و دکتر نوئل اسکات از دانشگاه گریفیث، استرالیا به‌عنوان سخنرانان اصلی حضور خواهند داشت.

پزشکی در ادامه افزود: از بخش‌های ویژهٔ این رویداد بحث و تبادل‌نظر در حوزه‌هایی نظیر؛ آسیب‌شناسی برنامه‌های توسعهٔ گردشگری و تعیین سیاست‌گذاری‌های متناسب با آن، توسعه گردشگری با حفظ منابع زیست‌محیطی، چشم‌انداز اقتصادی توسعه گردشگری و ... در قالب پنل ها، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و ارائهٔ مقالات تخصصی است.

پزشکی افزود: شرکت توسعه گردشگری استان مازندران، برگزار کننده این همایش یکی از شرکت‌های اقماری شرکت توسعهٔ گردشگری ایران و بازوی اجرایی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور است که با هدف جذب سرمایه‌گذارهای داخلی و خارجی جهت توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان مازندران، شناسایی جاذبه‌های گردشگری استان و تلاش برای توسعه و ترویج نقاط قوت آن‌ها، اشتغال زایی و کارآفرینی در عرصهٔ گردشگری فعالیت می‌کند.

وی گفت: در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی با حضور شهرداری‌ها، شرکت‌های معتبر فعال در عرصه گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های تأمین‌کننده خدمات موردنیاز هتل‌ها، مجتمع‌های تفریحی، مناطق آزاد کشور و ... نیز برگزار خواهد شد که فرصت مغتنمی برای معرفی تولیدات و خدمات شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه خواهد بود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
      آرشیو

      دانلود با کیفیت