رئیس کمیته دهه فرهنگی هنری ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری :

۳۰۰برنامه فرهنگی هنری در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و رئیس کمیته دهه فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان از برگزاری افزون بر ۳۰۰عنوان برنامه فرهنگی هنری در این دهه خبر داد.

۳۰۰برنامه فرهنگی هنری در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، جواد کارگران دهکردی، در نخستین نشست این کمیته در مجتمع فرهنگی هنری غدیر افزود: از این تعداد برنامه حدود 150برنامه ها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مابقی از سوی دستگاههای فرهنگی اجرایی می شود.
به گفته وی، احتمال دارد تا فرارسیدن دهه فجر این برنامه ها از سوی دستگاههای اجرایی افزایش یابد.
وی گفت: برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان ، برگزاری نمایشگاه عکس خبری انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری، رونمایی از کتاب ، محفل انس با قران ، نمایشگاه کتاب، بهره برداری از ساختمان کتابخانه و برنامه دیگر از جمله این برنامه هاست.
وی گفت: سال گذشته نیز این کمیته رتبه برتر ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داد و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 161عنوان برنامه برگزار شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:برنامه های دهه فجر امسال در این استان خانواده محور برگزار می شود .
علی گرجی افزود:این برنامه های در چهار محور سالروز ورود تاریخی امام راحل ، میثاق با شهیدان ، برگزاری میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها و راهپیمایی 22بهمن ماه برگزار می شود.
مدیرکل امور کتابخانه های چهارمحال و بختیاری نیز گفت:در این دهه خوانش کتاب با محور انقلاب اسلامی انجام می شود.
فرهاد خلیلی مقدم افزود: برگزاری جشن کتاب، بهره برداری از کتابخانه شهر کاج در استان و برنامه های مختلف از سوی این اداره کل در دهه فجر برگزار می شود.
مسوول روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: همزمان با دهه فجر فار نهایی تدوین تاریخ انقلاب اسلامی در استان رونمایی می شود.
امین بسیم افزود: برگزاری عصر شعر انقلاب، برگزاری ادبیات طنز با حضور شاعران کشورِی، برگزاری عصر خاطره انقلاب اسلامی با حضور پیشگامان انقلاب در استان، اکران فیلم ها رویش و راه اندازی شبکه فعالان انقلاب اسلامی در دیگر برنامه های این نهاد انقلابی است.
 

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت