مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد

مشارکت ۶۰ناشر کشور در چهارهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

عصر نمایشگاه -مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از عرضه آثار نشر ۶۰ ناشر مطرح کشور در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان خبر داد.

مشارکت ۶۰ناشر کشور در چهارهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، علیرضا درویش نژاد در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت : طی هماهنگی صورت گرفته با موسسه برگزاری نمایشگاه های بین المللی کتاب ، جهت حضور آثار مربوط به ناشران مطرح کشور که امکان حضور در نمایشگاه استانی را ندارند فروشگاهی به عنوان فروشگاه متمرکز راه اندازی می شود.
وی افزود :در فروشگاه متمرکز، آثار نشر مربوط به 60 ناشر مطرح عرضه می شود که بدون تردید سطح کیفی نمایشگاه را ارتقاء خواهد داد.
دبیر چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان بیان داشت: در جلسات برگزار شده، علاوه بر حضور ناشران مطرح بر ارائه آثار نشر جدید نیز تأکید شده و قرار است ناشران حتما آثار سه یا چهار سال گذشته خود را عرضه کنند و از آوردن آثار قبل از آن ممانعت به عمل می آید.
درویش نژاد به بازنگری در ساعات برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: ساختار اجتماعی و آب و هوای هرمزگان به گونه ای است که مردم بیشتر عصرها و شب ها تمایل به بیرون آمدن دارند و به همین دلیل تعطیلی نمایشگاه همراه با ازدحام زیاد مردم بود و بر همین اساس یک ساعت به زمان نمایشگاه افزوده شد و نمایشگاه به جای ٨ شب ، ٩ شب تعطیل می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن تأکید بر فراهم نمودن اقدام رفاهی برای بازدید کنندگان اظهار داشت: هماهنگی های لازم در این خصوص انجام پذیرفته و همه موارد در مدت برگزاری نمایشگاه عرضه می شود.
وی بر لزوم برگزاری شکوهمند این نمایشگاه متناسب با شان و جایگاه هرمزگان تاکید کرد و گفت: ارایه آخرین دستاوردهای حوزه چاپ و نشر کشور اصلی ترین مساله مورد توجه در برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان است.
چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان ،دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال ٢٦ دی ماه تا دوم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های هرمزگان واقع در سه راه جهانبار بندرعباس با تخفیف 30 درصد برگزار می شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت