برای صادرات بیشتر؛

شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه دبی حضور می یابند

عصر نمایشگاه- کریدور صادرات محصولات دانش بنیان از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه «عرب لب» ۲۰۱۷ که در دوبی برگزار می شود، حمایت می کند.

شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه دبی حضور می یابند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، حسن قاسمی، مدیر عامل یکی از کارگزاران کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: به دلیل اهمیت بالای نمایشگاه عرب لب 2017 ، کریدور خدمات صادرات محصولات دانش‌بنیان معاونت علمی، با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته توسط یکی از کارگزاران خود از حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حمایت می کند.

قاسمی با بیان اینکه نمایشگاه عرب لب 2017 در تاریخ 30 اسفندماه سال جاری الی 3 فروردین ماه 96 در شهر دوبی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در این دوره نیز تعداد 12 شرکت در حوزه های مختلف نظیر تست مواد، نفت، زیست فناوری، تجهیزات لایه نشانی، تجهیزات سنتز و آنالیز نانوساختارها، طیف سنجی و پکیج آموزشی آزمایشگاهی در نمایشگاه عرب لب2017 محصولات خود را معرفی می کنند.

وی تاکید کرد: امسال نیز همانند سال گذشته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 70 درصد از هزینه‌های حضور در نمایشگاه را با رویکرد صادرات محور مورد حمایت قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت‌های انتخاب شده بر مبنای معیارهای ارزیابی آمادگی صادراتی ERA تعیین شده و در حال تکمیل و اجرای فرآیندهای اجرای نمایشگاه هستند.

به گفته قاسمی، تمامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با توجه به آموزش‌های قبل از نمایشگاه بصورت فعال نسبت به معرفی شرکت و محصولات خود می پردازند.

وی عنوان کرد: همچنین بسیاری از شرکت‌ها با اعطای نمایندگی به برخی از شرکت‌های بازرگانی و توزیع کننده محصولات نسبت به برنامه ریزی صادرات محصولات خود اقدام کرده و این مدل همکاری را مدنظر دارند.

وی ادامه داد: با توجه اینکه نمایشگاه عرب لب یک نمایشگاه B2B بوده و عمده بازدیدکنندگان این نمایشگاه، شرکت‌های بازرگانی و توزیع کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی در منطقه و آسیای میانه هستند، لذا فرصت خوبی بود که شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه بتوانند با اعطای نمایندگی فروش نسبت به توسعه صادرات اقدام کنند.

وی بیان کرد: سال آینده کریدور خدمات صادرات محصولات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد دارد با توجه به استقبال شرکت‌ها، نیز با همین فضای نمایشگاهی، در نمایشگاه حضور پیدا کند.

به گفته قاسمی، کارگزار حمایت کننده از شرکت های دانش بنیان همچنین علاوه بر مدیریت و اجرای پاویون ایران در نمایشگاه عرب لب برنامه مدونی نیز جهت معرفی و بازدید شرکت ها از نمایشگاه دارد.

وی عنوان کرد: بازدید از این نمایشگاه باتوجه به معرفی فناوری های پیشرفته و نیز حضور شرکت های برتر سازنده تجهیزات، فرصت مناسبی جهت رصد فناوری های مرتبط با ساخت تجهیزات بوده است.

قاسمی افزود: حضور در نمایشگاه با توجه به معرفی محصولات و شرکت، لازمه صادرات بوده ولی به تنهایی در موفقیت شرکت‌ها در صادرات کافی نیست. لذا لازم است شرکت‌های حاضر ضمن پیگیری های نظام مند ارتباطات ایجاد شده و نیز مدیریت نمایندگی‌ها نسبت به توسعه صادرات محصولات خود اقدام کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت