مشاور شهردار منطقه ١١ تهران :

برپایی دومین نمایشگاه معرفی و فروش تولیدات خانگی در زیرگذر تئاتر شهر

عصر نمایشگاه- مشاور شهردار منطقه ١١ تهران در امور بانوان با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه معرفی و فروش تولیدات کارآفرینان فعال در حوزه مشاغل خانگی (پوشاک،صنایع دستی، زیورآلات و کیف) ویژه مناطق ۲۲ گانه شهر تهرانگفت: این نمایشگاه از ۲۵ تا ۳۰ دی ماه در زیرگذر تئاتر شهر برپاست.

برپایی دومین نمایشگاه معرفی و فروش تولیدات خانگی در زیرگذر تئاتر شهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، فاطمه تنهایی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 60 نفر از کارآفرینان فعال در حوزه مشاغل خانگی در چهار بخش شامل پوشاک،صنایع دستی، زیورآلات و کیف حضور دارند.
وی ادامه داد: تئأترشهر هر روز میزبان تعداد زیادی از شهرندان تهرانی است که امیدواریم در این بازارچه زمینه ارتباط کاری بیشتر کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار هموار شود.
تنهایی با اشاره به اینکه این بازارچه با همکاری ستاد توانمندسازی و اخذ مجوز از معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران برگزار شده است یاداور شد: این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر در زیرگذر تئاتر شهر برپاست.
مشاور شهردار منطقه ١١ تهران در امور بانوان با اشاره به حضور کارآفرینان مشاغل خانگی مناطق 22 گانه در این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با توجه به سیاست های ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مبنی بر توسعه و شبکه سازی مشاغل خانگی برگزار شده است.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را فراهم کردن زمینه اشتغال بانوان سرپرست خانواری که امکان اشتغال در بیرون از منزل را ندارند ،عنوان کرد.
تنهایی با بیان اینکه مشاغل خانگی آموزش مهارت ها هستند که در کوتاه مدت به درآمدزایی می رسند اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های مدیریت شهری، توسعه مشاغل خانگی است و با توجه به اینکه بخشی از زنان به علت نبود امکان برای فعالیت در خارج از خانه تاکنون نتوانسته اند در مراکز کوثر مشغول به کار شوند؛ بنابراین با گسترش مراکز کوثر، مشکل اشتغال آنان رفع می‌شود.
مشاور امور بانوان شهردار منطقه 11 ادامه داد: بخشی از دورهای آموزشی ستاد توانمندسازی مبتنی بر مشاغل خانگی است تا زنان سرپرست خانوار بتوانند در منزل خود؛ یک تولیدی کوچک ایجاد کرده و به تولید محصولات مختلف مانند زیورآلات بپردازند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت