رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز:

نمایشگاه فرهنگی هنری هنرمندان بادرود نطنز در نیس فرانسه برگزار شد

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: نمایشگاه فعالیت فرهنگی هنری هنرمندان بادرود نطنز در شهر نیس فرانسه هم چنین قشم بر پا شد.

نمایشگاه فرهنگی هنری هنرمندان بادرود نطنز در نیس فرانسه برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، علی مشربی اظهار کرد: نمایشگاهی از آثار خوشنویسی سعید یزدانمهر مدیر انجمن خوشنویسی بادرود و همچنین عروسک‌ های بومی سرا موزه رهگشای بادرود از 25 دی ماه جاربی تا 2 بهمن ماه آینده به مدت 9 روز در گالری هنری ونسان کالاسکی هنرمند نقاش فرانسوی افتتاح و به روی علاقمندان باز شد.
وی گفت: در این نمایشگاه بیش از چهل اثر شکسته‌ نستعلیق از اشعار شعرای بزرگ ایران مثل حافظ، مولانا، سعدی، خیام و در سبک چلیپا توسط هنرمند بادرودی سعید یزدانمهر تحریر شده است و همچنین آثاری از فعالیت‌ های فرهنگی و هنری سرا موزه رهگشای بادرود در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز تصریح کرد: میریام گوتس همسر فرانسوی محمد رهگشای مدیر سراموزه رهگشای بادرود به‌ عنوان یکی از فعالان فرهنگی و هنری در طول برگزاری این نمایشگاه، فرهنگ و هنر ایرانی را برای بازدیدکنندگان تشریح کرد.
وی با بیان این که در این نمایشگاه زنده نویسی خط شکسته‌ نستعلیق توسط سعید یزدانمهر انجام می شود، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با استقبال کم‌ نظیر مردم فرانسه و ایرانیان مقیم این کشور مواجه شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز هم چنین از برپایی غرفه کاریکاتور محمد علی رجبی هنرمند بادرودی در جزیره قشم و هم زمان با هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.
مشربی گفت: در این غرفه علاوه بر نمایش تعدادی از آثار این هنرمند با موضوعات جنایات آل سعود آثار دیگری با موضوع مصرف آب، فضای مجازی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و کتاب‌ خوانی به ‌صورت دیتاشو در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از 21 الی 25 دی ‌ماه در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین‌المللی جزیره قشم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم و سازمان منطقه آزاد تجاری قشم برپا شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت