فرمانده بسیج مقاومت بیجار :

استقبال خوب مردم بیجار از نمایشگاه صنایع دستی و تولیدی بومی

عصر نمایشگاه- فرمانده بسیج مقاومت بیجار گفت: برگزاری نمایشگاه یکی از راهکارهای مناسب برای آشنایی مردم با محصولات تولیدی جدید بطور مستقیم است که در این میان استقبال مردم بیجار از نمایشگاه صنایع دستی بسیار خوب و ستودنی است.

استقبال خوب مردم بیجار از نمایشگاه صنایع دستی و تولیدی بومی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سرهنگ حسن عسگری هنگام بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و بومی که با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شده است افزود: برای برگزاری نمایشگاه زحمات زیادی کشیده شده است و الحمدالله استقبال مردم موجب خرسندی فعالان این عرصه شد.
وی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ادامه داد: ستاد اقتصاد مقاومتی بیجار تاکنون موفقیت های زیادی را به دست آورده است و با احیای برخی صنایع بومی و سنتی بیجار زمینه های مناسبی را برای اشتغالزایی ایجاد کرده است.
به گفته عسکری راه اندازی تولید پوشاک با استفاده از پتانسیل لباس های بومی که نقش مهمی در پوشش مناسب و اسلامی مردم دارد، توانسته است زمینه اشتغال 2 نیروی بیکار را ایجاد کند.
وی ادامه داد: زعفران کاری نیز شیوه دیگری بود که اشتفال زایی برای20 نفر جویای کار را فراهم کرده است و حتی فرصت حضور فعال در نمایشگاه های کشوری و در کنار تولید کنندگان کشوری را برای آنان فراهم نموده است.
عسکری به راه اندازی اولین نمایشگاه حاصل ازحمایت های بسیج سازندگی بیجار بعنوان یک تجربه بی نظیر و موفق یاد کرد و با اشاره به حضور و خرید خوب مردم از نمایشگاه تاکید کرد: این در حالی است که یک نمایشگاه دیگر بطور همزمان در این شهر برگزار شده است.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بیجار به ملاقات خود و گفت گو و با غرفه داران اشاره کرد و افزود: برخی از غرفه داران از شهرهای دور دستی آمده اند و از حضور و استقبال مردم خرسند بودند.
عسکری به قیمت کم و مناسب محصولات عرضه شده در نمایشگاه و تخفیف 20 درصدی اشاره و خاطرنشان کرد: اگر حمایت نهادهای دولتی و ادارات و همراهی بیشتری با تولید گنندگان منطقه، سهل تر و روان تر باشد، موفقیت بسیار بیشتری حاصل خواهد شد.
او به جوانان جویای کار و درآمد توصیه کرد: به انتظار حضور اداری و پشت میزی، دیگر عمر مفید خود را از دست ندهند و با تغییر رویه به فکر کارآفرینی باشند.
وی تاکید کرد: با مشاوره و مقداری همت می توان فرصت شغلی مناسبی مانند اولین زعفران کار بیجار ایجاد کرد و به موفقیت رسید.
عسکری از رسانه ها و متولیان فضای مجازی و سایت ها خواست برای آشنایی و اطلاع رسانی بیشتر در سطح منطقه تلاش کنند تا همه بتوانند، از مزایای این نمایشگاه و فرصت های شغلی بوجود آمده، اطلاعات لازم را بدست آورند.
این نمایشگاه در سالن امام علی (ع) بسیج مقاومت در بلوار امام(ره) هر روز از ساعت 9 صبح تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان است. در پایان هر روز میان خریداران قرعه کشی صورت گرفته و جوایزی به برندگان اهداء می شود.
شهرستان بیجار با جمعیتی حدود 90 هزار نفر و با داشتن 220 روستا و پنج شهر در 145 کیلومتری مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت