فرماندار بیله‌سوار:

نمایشگاه توانمندیهای فرهنگی کودکان و نوجوانان در بیله‌سوار برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- فرماندار شهرستان بیله‌سوار از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نمایشگاه توانمندیها و فروشگاه محصولات کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در بیله‌سوار همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

نمایشگاه توانمندیهای فرهنگی کودکان و نوجوانان در بیله‌سوار برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، آرام حلیم در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان اردبیل اظهار داشت: کانون پرورش فکری ظرفیتی دارد که در ایمن‌سازی بنیان خانواده و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان دارای نقش بسیار موثر است.

وی با اشاره به خلاقیت پروری فعالیتهای کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گفت: ایجاد خلاقیت در کودکان و نوجوانان بسیار مهم و ضروری است که در آموزش و پرورش تمرکز بر روی کتابهای درسی و امتحانات است اما یکی از جاهایی که در خلاق‌سازی کودکان بسیار موثر است کانون است و کودکانی که کانونی بزرگ می شوند در آینده زندگی موفقی خواهند داشت.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: رسالت  اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترویج فرهنگ اسلامی و ملی در جامعه است و توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در واقع نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید، چراکه خروجی آن می‌تواند در توسعه کشور اثرگذار باشد.

حلیم با اشاره به اینکه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیازمند توسعه و تجهیز و تعمیرات و رنگ آمیزی  است، تصریح کرد: بسیاری از این تعمیرات نیازمند زمان و تامین اعتبار است که با اولویت‌بندی تعمیرات و عملیات عمرانی قسمتی از مشکلات تا پایان امسال حل و رفع شود و برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت که سال آینده این مراکز توسعه و تمامی مشکلات تجهیزاتی و تعمیراتی رفع شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار از مجهز شدن مرکز فرهنگی جعفرآباد به یک دستگاه خودرو با حمایت فرمانداری این شهرستان خبر داد و گفت: یک دستگاه خودرو در 6 ماهه نخست سال آینده در اختیار کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بخش جعفرآباد قرار خواهد گرفت.

وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نمایشگاه توانمندی ها و فروشگاه محصولات کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در بیله‌سوار خبر داد و افزود: برپایی این نمایشگاه برای ایام دهه فجر توسط کانون پرورش فکری پیش‌بینی شده که تلاش می‌کنیم در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشیم.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت