رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد:

۷۰۰ متر از نمایشگاه صنعت پاکستان به یزد اختصاص یافت

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد از حضور بیش از ۲۰ شرکت یزدی در نمایشگاه صنعت پاکستان خبر داد و گفت: ۷۰۰ متر مکعب نمایشگاه صنعت پاکستان به یزد اختصاص یافت.

۷۰۰ متر از نمایشگاه صنعت پاکستان به یزد اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمدرضا قمی  در نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی یزد اظهار داشت: در 6 ماهه اول امسال 60 نفر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی به مرکز علم و کار یزد مراجعه کردند و بخش قابل توجهی از این افراد نفر جذب بازار کار شدند.

وی با بیان اینکه طبق ارزیابی صورت گرفته، اقدامات انجام شده مورد تایید و رضایت دانشجویان بوده، گفت: در ارتباط با "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" با هماهنگی‌های صورت گرفته، طرح‌ها و اقداماتی انجام شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با امور زندان‌ها داشتیم، مقرر شد که آموزش‌هایی در زندان و ویژه زندانیان داشته باشیم و انشاالله بتوانیم این دوره‌های آموزشی را هر ماه دو مرتبه انجام دهیم.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یزد ادامه داد: در ارتباط با بحث نمایشگاه‌ها، سعی شده که تولید کنندگان یزدی امکان حضور گسترده در نمایشگاه بین‌المللی را داشته باشند که یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه صنعت و معدن کنیا است.

وی افزود: خوشبختانه برای حضور در این نمایشگاه از سوی تولید کنندگان و صنعت‌گران یزد استقبال خوبی صورت گرفته و تعدادی از تولید کنندگان یزدی نسبت به حضور در آن تمایل نشان داده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد تصریح کرد: همچنین نمایشگاه دیگری که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته، نمایشگاه صنعت و معدن پاکستان است که سعی شده ظرفیت‌های یزد در این حوزه معرفی شود.

قمی بیان کرد: نمایشگاه پاکستان هم از شش تا 9 اسنفد برگزار می‌شود و بیش از 20 شرکت از استان یزد برای حضور در آن ثبت نام کردند که تاکنون برای این شرکت‌ها 700 متر مربع زمین در نظر گرفته شده است.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یزد ادامه داد: کاشی و سرامیک، فرش، پلاستیک، سیم و کابل، صنایع دستی و دیگر صنایع استان در این نمایشگاه حضور دارند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت