نمایشگاه دموتکس ۲۰۱۷ آلمان؛

درخشش عضو کنسرسیوم فرش دستباف فارس در نمایشگاه دموتکس ۲۰۱۷ آلمان

عصر نمایشگاه-عضو کنسرسیوم پیشرو صادراتی فرش دستباف فارس برجسته‌ترین جایزه در زمینه طراحی دموتکس ۲۰۱۷ را از آن خود کرد.

درخشش عضو کنسرسیوم فرش دستباف فارس در نمایشگاه دموتکس ۲۰۱۷ آلمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرش ذولانواری شیراز، از اعضای کنسرسیوم  پیشرو صادراتی فرش فارس، برجسته‌ترین جایزه در زمینه طراحی را در دموتکس 2017 از آن خود کرد.

شهرام کمال‌زاده افزود: این عضو شاخص کنسرسیوم پیشرو صادراتی فرش دستباف فارس، برای دومین بار متوالی برنده بهترین جایزه در طراحی فرش بر اساس رأی خریداران و بازدیدکنندگان شد.

وی افزود: این جایزه بالاترین و باارزش‌ترین تقدیر در این زمینه است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه دست‌بافته‌های خوشه فرش فارس در غرفه فرش ذوالانواری در نمایشگاه دموتکس 2017 در هانوفر آلمان با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه همراه شد، گفت: همچنین فرش ذوالانواری برتری قاطع خود را در طراحی اصیل در دوره معاصر تثبیت کرد و استفاده از مواد اولیه مرغوب را در تولیدات خود در معرض نمایش گذاشت.

وی افزود: در غرفه شرکت فرش ذوالانواری که از اعضای کنسرسیوم و خوشه فرش دستباف فارس و از بزرگ‌ترین صادرکنندگان فرش کشور محسوب می‌شود، انواع فرش دستباف، گلیم و گبه استان فارس عرضه شد.

کمال‌زاده تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی دموتکس آلمان به‌عنوان مهم‌ترین رویداد در حوزه فرش و کف‌پوش‌ها در سطح جهان به مدت چهار روز در هانوفر آلمان برگزار شد.

به گزارش فارس، نمایشگاه دموتکس هانوفر یکی از حرفه‌ای‌ترین نمایشگاه‌های تجاری در آلمان و جهان محسوب می‌شود که به‌طور انحصاری به صنعت نساجی، طراحی فرش و کف‌پوش و معماری اختصاص دارد و با توجه به استقبال بالای بازدیدکنندگان از سراسر جهان؛ این نمایشگاه محلی مناسبی برای ارتباط بدون واسطه تولیدکنندگان و تجار با یکدیگر برای شناسایی سلایق مشتریان و نیاز بازار است.

همچنین در بخش‌های جانبی نمایشگاه دموتکس 2017 آلمان آخرین روند بازار و دستاوردهای تکنولوژیکی توسط متخصصان این هنرصنعت مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفته است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
      آرشیو

      دانلود با کیفیت