مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی:

دومین نمایشگاه خدمات شهری و حمل‌ و نقل عمومی در اراک برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی بابیان اینکه ۶استان کشور در دومین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل عمومی در اراک شرکت دارند، از برگزاری دومین نمایشگاه مبلمان، خدمات شهری، حمل‌ونقل عمومی و خودروهای سنگین در اراک خبر داد.

دومین نمایشگاه خدمات شهری و حمل‌ و نقل عمومی در اراک برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مهدی جهان‌میرزایی  با اشاره به برنامه برگزاری دومین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری همزمان با دومین نمایشگاه دستاوردهای بانوان در زمینه اشتغال اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این دو نمایشاه در مورخ 15 بهمن ماه امسال در ساعت 18 واقع در محل دائمی نمایشگاه‌ها سه‌راه خمین برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین نمایشگاه مبلمان، خدمات شهری، حمل‌ و نقل عمومی و خودروهای سنگین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی و در فضایی به وسعت 5 هزار متر مربع و با حضو شرکت‌های معتبر کشوری و بین‌المللی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، فارس و استان مرکزی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی تصریح کرد: از جمله مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه می‌توان به مجتمع صنعتی ماموت، شرکت تولیدی صنعتی مایان، ایران خودرو دیزل،شرکت سیبا موتور، شرکت ایران پاش، قصر بازی پارسیان، قصر سنگ مرکزی، رهاورد نیرو گستران، مرصاد صنعت افق، نیک پیمان آرمان، شرکت تصفیه آبسازان سپاهان، برش نگین نامداران براقی، ساخت راه‌سازان هیرسا، نیک تابان صبا اشاره داشت.

جهان‌میرزایی ادامه داد: برخی از این شرکت‌ها برای نخستین بار به‌ جز نمایشگاه تهران در نمایشگاه استان مرکزی حضور دارند همچنین در این رویداد شهرداری‌های ساوه، اراک، سازمان زیباسازی شهرداری اراک و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اراک حضور فعال دارند.

وی عنوان کرد: همزمان با این نمایشگاه چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی نیز برگزار می‌شود این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب جهت انعقاد تفاهم‌نامه‌های تجاری میان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و متخصصین این حوزه از روز سه‌شنبه پنجم بهمن ماه تا هشتم بهمن‌ماه امسال از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است همچنین مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مسئولان عالی‌رتبه برگزار می‌شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت