در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی؛

دومین نمایشگاه سراسری مبلمان و خدمات شهری در اراک گشایش یافت

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه سراسری مبلمان، خدمات شهری، حمل و نقل عمومی و خودروهای سنگین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

دومین نمایشگاه سراسری مبلمان و خدمات شهری در اراک گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، این نمایشگاه در فضایی به وسعت 500 متر مربع و با حضور شرکت هایی از استان های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، فارس و مرکزی دایر شده است.
    این نمایشگاه با مشارکت شرکت های صنعتی ماموت، ایران خودرو دیزل، سیبا موتور، ایران پاش، قصر بازی پارسیان، قصر سنگ مرکزی، رهاورد نیرو گستران، مرصاد صنعت افق، نیک پیمان آرمان، تصفیه آبسازان سپاهان، برش نامداران براقی، ساخت راهسازان هیرسا، نیک تابان صبا گشایش یافته است.
    همزمان با این نمایشگاه چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی نیز برگزار می شود.
    هدف از این نمایشگاه بسترسازی مناسب برای انعقاد تفاهم نامه های تجاری بین شرکت های حاضر در این نمایشگاه، معرفی ظرفیت های استان مرکزی و همچنین بهره گیری از تجربیات استان های دیگر است.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: مناسب سازی فضا و مبلمان شهری نخستین گام در جذب گردشگر است.
    عزیز فیلی افزود: مبلمان، معابر و خیابان های شهری باید متناسب با افزایش جمعیت ارتقاء یابد چرا که در غیر این صورت حجم ترافیک سنگین و مشکلات اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
    وی ادامه داد: ترافیک سنگین در مرکز شهر اراک نتیجه مبلمان نامناسب شهری است که اصلاح این مهم باید در دستور کار مسئولان خدمات شهری کلانشهر اراک قرار بگیرد.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی بیان کرد: دستگاه های اجرایی و شهرداری ها باید در ساخت طرح های عمرانی مبلمان و زیبا سازی فضای شهری را در دستور کار خود قرار دهند تا در آینده مشکلات ترافیکی در شهرها دیده نشود.
    وی، به روز رسانی تجهیزات خدمات شهری از قبیل انواع ماشین آلات را یکی از اصول اولیه شهرسازی عنوان کرد و گفت: در حادثه ساختمان پلاسکو کمبود تجهیزات بیش از مشکل دیگری عملیات آوار برداری را به تعویق انداخت.
    فیلی بیان کرد: با وجود اینکه حادثه ساختمان پلاسکو در قدرتمندترین شهرداری کشور اتفاق افتاد اما، این ادوات موجود نتوانست پاسخگوی همه نیازها باشد و بسیاری از ماشین آلات سه روز بعد از حادثه در محل استقرار یافتند.
    وی تاکید کرد: مسئولان شهرداری ها باید بیش از هر مساله دیگر به دنبال به روز رسانی تجهیزات خود باشند تا در صورت اتفاقات و حوادث بتوانند در اسرع وقت عملیات امداد رسانی را انجام دهند.
    این نمایشگاه تا هشتم بهمن ماه هر روز از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.
    دومین نمایشگاه دستاوردهای بانوان در زمینه اشتغال نیز همزمان با نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری در سال پرشیا محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت