نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۵ (۵)

آغاز فروش محصولات ام جی ویژه دهه فجر همزمان با نمایشگاه خودرو اصفهان

عصر نمایشگاه- قائم مقام مدیاموتورز از آغاز طرح ویژه دهه فجر و فروش ویژه محصولات ام جی خبر داد.

آغاز فروش محصولات ام جی ویژه دهه فجر همزمان با نمایشگاه خودرو اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، حمید نوروزی با بیان اینکه در این طرح یکسال بیمه بدنه رایگان و سه سرویس ادواری رایگان به خریداران  اختصاص داده شده است، گفت: سفر به دبی نیز یکی دیگر از هدایای خرید در دهه فجر است که به قید قرعه به خریداران اهدا می شود.
    او همچنین با اشاره به اینکه این طرح فردا همزمان با نمایشگاه خودرو اصفهان آغاز خواهد شد گفت: اصفهان بعد از تهران و مشهد سومین بازار مدیا موتورز است و به همین علت با تمام قدرت در نمایشگاه اصفهان حاضر می شویم .
    قائم مقام مدیاموتورز در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به بازگشایی دفاتر سائیک موتور، گفت: این دفتر در مباحث فروش، بازاریابی و تبلیغات به ما کمک خواهند کرد و قطعا حضورشان باعث پیشرفت این برند خواهد شد.
    نوروزی با بیان اینکه دفتر سائیک حامی برند ام جی در ایران است و حضور شرکت مادر در یک کشور نشان از برنامه بلند مدت دارد، خاطرنشان کرد: حضور شرکت مادر همواره توانسته به موفقیت برند و کسب و کار کمک کند که نمونه آن حضور رنو در ایران است که کار را بین نگین خودرو، ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو تقسیم کرده، سایک هم با چنین تجربه ای در کشورهای  مصر و تایلند در ایران حضور پیدا کرده است.
    او در بخش دیگری به خدمات پس از فروش اشاره و تاکید کرد: از سال ٩٥ برنامه ویژه ای برای بخش خدمات داشتیم زیرا معتقدیم ارتقاء خدمات پس از فروش ارتباط مستقیمی با میزان فروش و سود شرکت دارد.
    قائم مقام مدیاموتورز به راه اندازی دفتر خدمات پس از فروش در استان البرز نیز اشاره کرد و افزود: در تهران نیز تا نیمه بهمن ماه واحد جدیدی در حوزه خدمات پس از فروش راه اندازی می شود.
    نوروزی نمایندگی های خدمات پس از فروش را 20 واحد اعلام و اظهار کرد: تا پایان سال سه واحد دیگر نیز اضافه می شود و برای سال آینده نیز برنامه هایی برای افزایش تعداد نمایندگی های خدمات پس از فروش داریم.
    او در انتها نیز به اضافه شدن یک کراس اوور کامپکت به سبد محصولات ام جی در تابستان و یا پاییز سال آینده اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت