به حمایت دفتر صادرات معاونت صنایع دستی ؛

نمایشگاه هنرمند پیشکسوت گلیم‌بافی برگزار شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه گلیم از آثار هنرمند پیشکسوت کشورمان به حمایت دفتر صادرات معاونت صنایع دستی در ساختمان شماره ۱ سازمان میراث فرهنگی پذیرای علاقمندان است.

نمایشگاه هنرمند پیشکسوت گلیم‌بافی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،اسلام گل‌نظری هنرمند پیشکسوت رشته گلیم‌بافی که از سال 1350 در رسته مرمت واحیا بافته های دستی وعشایری فعالیت خویش را آغاز کرده  در زمینه فعالیتش در این رشته گفت: به تدریج به سمت بافت انواع طرح های مختلف ازگلیم وفرش وگبه و پلاس پرداختم وتا کنون بیش از هزاران بافته تولید کرده‌ام. سفارش‌های مختلفی از نقاشان وکلسیونرهای اروپایی وایرانی را با موفقیت به انجام رسانیده‌ام ودر حال حاضر عضو فعال میراث فرهنگی شهرستان گلپایگان هستم.

    گل‌نظری ادامه داد: چندین بار درنمایشگاه‌های بین‌المللی ونمایشگاه های داخلی ودرسال 1374 در نمایشگاه دموتکس در شهر هانور آلمان شرکت کردم. که در سال‌های اخیرشرکتی بانام  Pazirik gmbh در آلمان تاسیس کردم  اما متاسفانه بعلت تحریم  بانکی  حساب‌های شرکت مسدود وشرکت بسته شد.

    وی گفت: البته اکنون خیلی خوشحالم که در کشورم کار می‌کنم وامید وارم با همکاری و همفکری مسولان محترم صنایع دستی بتوانیم در امر هنر و بافته‌های عشایری ایران نمایشگاه‌هایی رادرخارج ازایران داشته باشیم.

    وی درباره نمایشگاه حاضر چنین گفت: در این نمایشگاه نیز آثاری متنوع از گلیم، سفره، کوسن، آویز، جاجیم و پلاس با نقش های اصیل ایرانی در به تعداد 125 محصول ارائه شده است. 

    این هنرمند در پایان با تشکر از دفتر صادرات معاونت صنایع دستی بیان کرد:  ایده هایی دارم که در صورت همراهی وکمک مسولان محترم و اجرای آنها می توانیم در منازلمان زیر انداز، پرده، تخت خواب ومبل های راحتی مدرن با ضمانت، سرویس وخدمات پس از فروش از  گلیم بافی ایجاد کنیم که این امر باعث ایجاد اشتغال بسیار زیاد ودر نهایت ارز آوری به کشورمان خواهد بود.

    این نمایشگاه به حمایت دفتر صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از 9 تا 13 بهمن ماه در ساختمان شماره 1 سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ساعت 9صبح تا 16 عصر پذیرای علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت