توسط کمیته همیاری دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری ۹ نمایشگاه دستاوردهای مددجویان امداد خراسان جنوبی

عصر نمایشگاه- مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی از برگزاری ۹ نمایشگاه دستاوردهای مددجویان امداد استان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

برگزاری ۹ نمایشگاه دستاوردهای مددجویان امداد خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، رضا سلم‌آبادی به شعار سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده است.

    وی با اشاره به اینکه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برنامه‌های گسترده‌ای را در ایام‌الله دهه فجر اجرا می‌کند، تصریح کرد: روشنگری در رابطه با اهداف نظام جمهوری اسلامی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین نقش محرومان در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف تشکیل کمیته همیاری دهه فجر است.

    مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی توانمندسازی افراد از طریق ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال را از رویکردهای اصلی کمیته امداد ذکر کرد و بیان داشت: باید برنامه‌های فرهنگی و ارزشی انقلاب اسلامی را برای آحاد جامعه تبیین کنیم.

    سلم‌آبادی بر لزوم استفاده از مشارکت‌های مردمی در اجرای برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و ادامه داد: همه ما در این انقلاب سهیم هستیم لذا باید برنامه‌های دهه فجر را به بهترین شکل برگزار کنیم.

    وی از برگزاری 9 نمایشگاه دستاوردهای مددجویان امداد خراسان جنوبی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و بیان داشت: نمایشگاه توانمندی مددجویان و دستاوردهای حرفه‌آموزی دانش‌آموزان و توانمندی هنری دختران و زنان سرپرست خانوار در شهرستان‌های درمیان، سرایان و طبس برگزار می‌شود.

    مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین نمایشگاه بیداری اسلامی و عکس انقلاب اسلامی در مجتمع غدیر سربیشه، برگزاری نمایشگاه تا سپیده دم با موضوع امام و انقلاب در سربیشه و نهبندان از دیگر نمایشگاه‌های مددجویان امداد خراسان جنوبی در ایام‌الله دهه فجر است.

    سلم‌آبادی با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به اطلاع مردم برسانیم، خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در کانون شهید آوینی بیرجند برپا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت