استاندار اصفهان :

نمایشگاه دستاوردها فرصتی برای آگاهی بخشی به مردم است

عصر نمایشگاه- استاندار اصفهان گفت: نمایشگاه دستاوردها فرصتی برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به تلاش ها و خدمات در جامعه است.

نمایشگاه دستاوردها فرصتی برای آگاهی بخشی به مردم است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، دکتر رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در اصفهان اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهایی برای کشور داشته که نباید انکار شود و برای رشد و توسعه این دستاوردها باید همه کار کنند.

    وی افزود: دولت های در طول نظامم جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم طرح ها و برنامه هایی داشته اند که در برخی موارد باید شتاب بیشتری می گرفت که این کار صورت نگرفته و دولت بعدی سعی در اصلاح آن داشته و امروز در استان اصفهان دستاوردهای دولت یازدهم را در جبران مشکلات می بینیم.

    زرگرپورادامه داد: رونق اقتصادی، رونق تولید، افزایش خدمات، کمک به تامین نیازهای مهم استان و مواردی از این قبیل در طول خدمت دولت یازدهم در استان اصفهان انجام شده که نباید این خدمات را نادیده گرفت و غیرمنصفانه نقد کرد.

    وی اضافه کرد: برکات برجام برای کشور و استان اصفهان همانند سایر استان ها مشهود است اما برخی افراد با نقد بی منطق این موضوع مهم را رد می کنند که برخی افراد نیز به دلیل بی اطلاعی همراه نقدهای غیرمنصفانه آن ها می شوند که البته با گذر زمان متوجه اشتباه خود می شوند.

    استاندار اصفهان با اشاره به اینکه نمایشگاه های دستاوردها و فرصت های اطلاع رسانی بستری برای افزایش آگاهی عمومی است، تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردها فرصتی برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به تلاش ها و خدمات در جامعه است.

    وی خاطرنشان کرد: اگر افراد جامعه که نسبت عملکرد دولت بی خبر هستند آگاه شوند آنگاه نسبت به اظهارنظر و قضاوت همواره افراد منتقد بی انصاف نمی شوند زیرا افراد منتقد که از روی بی انصافی عملکرد را نمی بیند و واقعیت ها را انکار می کنند خدمات اندک و حزب و جناح خود را فقط می بینند.

    زرگرپور اضافه کرد: کشور ایران در منطقه وضعیت خوبی دارد و دولت تدبیر و امید نیز سیاست های خود را برای رشد همه جانبه کشور بکر بسته تا بتواند با خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی بر عزت و اقتدار این کشور بیفزاید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت