مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام :

نمایشگاه کتاب ایلام؛ عاملی در ترویج فرهنگ مطالعه

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: نمایشگاه دهم استانی کتاب ایلام موجب ایجاد فضایی فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان می‌شود.

نمایشگاه کتاب ایلام؛ عاملی در ترویج فرهنگ مطالعه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از علی محمدنیاکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در نشست ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان ایلام، اظهار کرد: با برگزاری نمایشگاه کتاب استانی، فضای استان به سمت فضای فرهنگی و حضور کتاب در بین اقشار مختلف مردم پیش خواهد رفت.
    وی با بیان اینکه استان ایلام سهم اندکی از تعداد نمایشگاه‌های استانی کتاب را در کشور داراست، افزود: سال گذشته نهمین نمایشگاه کتاب استان با وجود همه محدودیت‌ها و عدم زیرساخت‌های فرهنگی لازم، با حضور 283 ناشر از نقاط مختلف کشور برگزار شد.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه لازم است بحث زیرساخت‌های فرهنگی از جمله مجموعه نمایشگاهی دائمی در استان مورد توجه جدی قرار گیرد، اضافه کرد: نمایشگاه کتاب استانی در سال گذشته بیش از 300 میلیون تومان فروش داشته که با توجه میزان جمعیت استان قابل توجه است.
    محمدنیاکان در ادامه با اشاره به نقش صدا و سیما در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف به ویژه در عرصه کتابخوانی، یادآور شد: صدا و سیمای مرکز ایلام به عنوان پرچمدار کار اطلاع‌رسانی و تبلیغات نمایشگاه کتاب نقش مهمی در این زمینه دارد و انتظار می‌رود که تعامل لازم را در این راستا با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشته باشد.
    وی با بیان اینکه تعامل و همکاری این دو نهاد در برگزاری نمایشگاه کتاب، تاثیر به سزایی در زمینه فرهنگسازی در بحث کتاب و کتابخوانی خواهد داشت، گفت: در سال‌های اخیر در بحث زیرساخت‌های فرهنگی استان انجام شده که لازم است این دستاوردها برای مردم اطلاع‌رسانی شود.
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام عنوان کرد: دهمین نمایشگاه کتاب استانی ایلام با حضور ناشران برتر کشوری و ناشران استانی در محل انبار غله استان ایلام برگزار می‌شود که انتظار می‌رود شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی مردم از این نمایشگاه باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت