معاون صنایع دستی کشور :

جزئیات نمایشگاه «عیدانه» صنایع دستی

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی کشور با اشاره به نمایشگاه ملی «عیدانه» گفت: ما یک چهارم اعتبار خود را به تبلیغات اختصاص داده و برآنیم تا بازاریابی و تبلیغ را جایگزین کمک مستقیم به هنرمندان کنیم.

جزئیات نمایشگاه «عیدانه» صنایع دستی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، بهمن نامورمطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی گفت: ما در کلان شهر تهران زندگی می‌کنیم و با توجه به وسعت و جمعیت این شهر، برگزاری یک نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی در سال، جوابگوی نیاز مخاطبان و همچنین خواست هنرمندان نیست به همین خاطر تصمیم گرفته‌ایم علاوه‌بر نمایشگاهی که خردادماه و همزمان با روز جهانی صنایع دستی برگزار می‌شود، پیش از عید هم نمایشگاهی دایر کنیم تا علاوه بر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، خانواده‌ها هم از آن بازدید کنند.

    معاون صنایع‌دستی کشور با اشاره به این که امسال، برای نخستین بار نمایشگاه بزرگ «عیدانه» جهت عرضه صنایع دستی برگزار می‌شود گفت: ما هر سال و در آستانه سال نو، نمایشگاه‌های کوچکی را در محل سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌کردیم و امسال برای اولین بار این نمایشگاه در حجمی وسیع‌تر برگزار خواهد شد تا هنرمندان شهرهای مختلف در آن شرکت کنند. ضمن این که این نمایشگاه بهاره فرصت خوبی است تا علاقه مندان به آن مراجعه و آنچه برای عید به آن نیاز دارند خریداری کنند و سفره های هفت سین و خانه های خود را با صنایع دستی بیارایند.

    نامورمطلق در پاسخ به این که زمان نمایشگاه صنایع دستی از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر است و این زمان، ساعت خوبی برای نمایشگاه نیست بیان کرد: این جزو قوانین سالن‌های نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران است و با توجه به این که نمایشگاه صنایع دستی با مبلمان اداری و خودرو فرق دارد امیدواریم که به خواست هنرمندان و درخواست ما مبنی بر تغییر ساعت نمایشگاه به 10 صبح تا 8 شب موافقت شود.

    معاون صنایع دستی کشور با اشاره به این که حمایت این معاونت از هنرمندان در قالب تبلیغات برای نمایشگاه عیدانه تعریف شده گغت: هنرمندان، غرفه‌ها را اجاره کرده‌اند و ما هیچ امکانات خاصی در اختیارشان قرار نداده‌ایم. تنها از هنرمندان مناطق محروم چون هرمزگان و سیستان و بلوچستان حمایت کرده‌ایم تا بتوانند در این نمایشگاه ملی شرکت و اثار خود را ارائه کنند. اما قرار است یک چهارم اعتبار خود را به تبلیغات اختصاص دهیم و به جای کمک مستقیم به هنرمندان، آن‌ها را در زمینه بازاریابی و معرفی محصولات خود یاری رسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت