درباره شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد بیشتر بدانیم

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاور میانه است که در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و از سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید.

درباره شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد بیشتر بدانیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با تعهد به خدمات رسانی بهینه در بازارهای داخلی و بین الملی، مجموعه نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح جهانی عرضه و با بهره گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی طیفی وسیع از نمایشگاهها را برگزار می کند.
    هدف نمایشگاه مشهد تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه مشهد با بهره گیری از محیطی عالی و تجهیزات پیشرفته و کارکنان متخصص ارایه خدمات بهینه خود را تضمین می کند.

    همچنین این مرکز هر ساله میزبان بیش از 40 نمایشگاه ملی و بین المللی با مشارکت کنندگانی از بیش از 20 کشور است و نمایشگاههای بین المللی ساختمان، خودرو، کامپیوتر، لوازم خانگی و گردشگری که هر ساله به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای کشور هستند.

    گفتنی است ،کل مساحت نمایشگاه 600 هزار مترمربع است که فاز یک آن با فضای مفید نمایشگاهی به وسعت 250 هزار مترمربع بهره برداری شده است و فضای مسقف آن به وسعت20 هزار هزار مترمربع و فضای باز مفیدآن 20 هزار مترمربع می باشد.

    فضای سبز به وسعت 80 هزار مترمربع محیطی دلپذیر و با صفا می سازد. سالن ها و سایت های نمایشگاهی فضای باز به نحوی طراحی شده اند که انتقال کالاها ، وسایل نقلیه و وسایل نمایشگاهی به سهولت صورت بگیرد. نمایشگاه مشهد سالانه میزبان بیش از 3 میلیون نفر بازدیدکننده است.

    همچنین نمایشگاه مشهد با مدیریت متخصص و حرفه ای خود مکانی چندکاربردی برای برگزاری نمایشگاهها، سمینار و مراسم مختلف است که با طراحی پیشرفته خود پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان می باشد. ما مفتخریم که به عنوان مرکز نمایشگاهی منتخب برای برگزاری برخی از بزرگترین نمایشگاهها و همایشهای ایران فعالیت می کنیم. نمایشگاه مشهد با تجهیزات پیشرفته خود برای برگزاری هر نوع رویدادی و در هر مقیاسی مکانی ایده آل برای شماست.

    موفقیت ما به تواناییمان در ارایه خدماتی با کیفیت بالا به مشتری و ایجاد فرصتهای تجاری برای شرکتهای داخلی و خارجی بستگی دارد. ما برآنیم تا تجربه ای به یاد ماندنی برای مشتریان خود خلق کنیم و کارکنان ما متعهد به تامین نیازهای خاص هر یک از مشتریان هستند تا انتظارات آنها را برآورده و حتی فراتر از عمل کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت