نمایشگاه بنیاد آفتاب در حمایت از بیماران سرطانی لامرد و مهر برپا شد

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بنیاد آفتاب در حمایت از بیماران سرطانی شهرستان‌های لامرد و مهر راه‌اندازی شد.

نمایشگاه بنیاد آفتاب در حمایت از بیماران سرطانی لامرد و مهر برپا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، بنیاد آفتاب لامرد موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی سازمان مردم‌نهاد غیردولتی است که در سال 1390 با اخذ مجوز از سازمان بهزیستی استان فارس فعالیت خود را آغاز و به ارائه خدمات به بیماران سرطانی پرداخت.

    این نهاد مردمی با رویکرد حمایت از بیماران سرطانی فعالیت دارد که با همت و تلاش اقشار مختلف جامعه به‌ویژه حامیان خود تاکنون توانسته است خدمات ارزشمندی را به بیماران سرطانی در دو شهرستان لامرد و مهر ارائه دهد.

    مدیر بنیاد آفتاب امروز در لامرد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 290 بیمار سرطانی در شهرستان‌های لامرد و مهر زیر پوشش این بنیاد قرار دارند که در طول این پنج سال بیش از 500 میلیون تومان هزینه‌های درمان شامل اعمال جراحی، آزمایش، سونوگرافی، دارو، شیمی‌درمانی و پرتودرمانی بیماران را پرداخت کرده است.

    عبدالله حیدری‌پور افزود: با توجه به اینکه دوره درمان این نوع بیماران طولانی است به خاطر مراجعه مکرر آنان به مرکز این استان از طرف بنیاد آفتاب یک سوئیت با امکانات رفاهی در شیراز اجاره شده تا مشکل اسکان بیماران برطرف شود.

    وی گفت: این موسسه از حمایت‌های بی‌دریغ تمام نیک‌اندیشان، خیران، حامیان، کارکنان ادارات و شرکت‌ها و همچنین فرهنگیان که بخشی از حقوق خود را  ماهانه به درمان بیماران سرطانی اختصاص داده‌اند صمیمانه سپاسگزاری و همچنان دست نیاز به‌سوی توانمندان برای کمک به بیماران سرطانی دراز می‌کند.

    حیدری‌پور در مورد برگزاری چهارمین نمایشگاه بنیاد آفتاب در راستای کمک به بیماران سرطانی نیز بیان داشت: در این نمایشگاه مواد غذایی، آجیل و خشکبار، ترشیجات، پوشاک، لوازم‌خانگی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و نقاشی بر روی صورت کودکان به همراه رصد ستاره‌ها در راستای کمک به بیماران سرطانی انجام می‌شود.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه از امروز تا جمعه هفته جاری هرروزه از ساعت 15:30 تا 21 شب واقع در لامرد، خیابان 15 خرداد ساختمان ابوالفضل، میزبان علاقه‌مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت