با هدف معرفی دستاوردهای مددجویان در ماه رمضان

نمایشگاه و بازارچه های خیریه در استان مرکزی برپا می شود

عصر نمایشگاه- معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان مرکزی گفت: این بازارچه با هدف معرفی دستاوردهای مددجویان به منظور جذب مشارکت های مردمی و همچنین کمک به معیشت مددجویان در شهرستانهای استان دایر می شود.

نمایشگاه و بازارچه های خیریه در استان مرکزی برپا می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»،احمد حاج دایی، معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان، به دستگیری از نیازمندان و ایتام تاکید کرد و گفت: دلجویی از این عزیزان و همنشینی با افراد نیازمند خیر دنیا و آخرت را به دنبال داشته و سبب دلگرمی و امید بخشی به این عزیزان می شود.

    حاج دایی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های بهزیستی استان مرکزی در ایام ماه مبارک رمضان افزود: ستاد ماه مبارک رمضان با حضور مدیر کل و اعضا تشکیل شده و برنامه هایی برای این ماه پر خیر و برکت تدارک دیده شده است.

    وی با بیان اینکه برنامه ریزی و هماهنگی به منظور اجرای طرح ضیافت رمضان انجام شده است، ادامه داد: در این طرح مسئولان برای دیدار و دلجویی از مددجویان و توان خواهان در مراکز بهزیستی حاضر شده و روزه خود را درکنار این عزیزان افطار می کنند.

    معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان مرکزی همچنین از برگزاری جشن گلریزان با همکاری و مشارکت جامعه خیرین حامی معلولین استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان متناسب با برنامه ریزی آن محل این جشن برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: پیگیری و تامین سبد غذایی ویژه خانواده های معلولین و مددجویان تحت پوشش با همکاری خیرین و نیکوکاران، شورای اصناف، ادارات، کارخانجات و سازمان ها از دیگر برنامه های این سازمان ویژه ماه مبارک رمضان است.

    حاج دایی همچنین به برگزاری مراسم افطار با حضور خیرین با هدف تجلیل از خیرین و معرفی اشاره کرد و گفت: معرفی فعالیت ها، برنامه های سازمان و اولویت های بهزیستی از جمله ازدواج، اشتغال، مسکن، جهیزیه و … از دیگر اهداف این مراسم است.

    وی برپایی نمایشگاه و بازارچه خیریه در ماه رمضان را از مهمترین کارهای این سازمان در ماه مبارک دانست و ادامه داد: این بازارچه با هدف معرفی دستاوردهای مددجویان به منظور جذب مشارکت های مردمی و همچنین کمک به معیشت این عزیزان دایر می شود.

    معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان مرکزی در ادامه به همکاری با صدا و سیما و نشریات محلی برای معرفی خدمات بهزیستی اشاره کرد و گفت: این مهم راهی برای آشنایی بیش از پیش مردم با فعالیت ها و افراد تحت پوشش بهزیستی است.

    وی همچنین از برنامه ریزی و هماهنگی و پیش بینی استقرار پایگاه های جمع آوری زکات فطره با تعامل و همکاری سایر دستگاه ها و نهادها همچون استانداری، نیروی انتظامی، کمیته امداد و ستاد نماز جمعه خبر داد و خاطر نشان کرد: جمع آوری زکات فطره راهی برای کمک به نیازمندان و جامعه هدف است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت