با حضور مسئولان بیرجند ؛

نمایشگاه جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در بیرجند افتتاح شد

عصر نمایشگاه- جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی و سومین نمایشگاه جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان خراسان جنوبی با حضور مسئولان استان در بیرجند افتتاح شد.

نمایشگاه جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در بیرجند افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، احمد محبی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از معضلاتی که همیشه در بحث تولید لباس وجود داشته است مبحث طراحی و ارتباط بین طراحان و تولیدکنندگان لباس بوده است.

    وی افزود: در این زمینه  استان خراسان جنوبی با کمک هنرمندان اقدامات ارزنده‌ای از جمله در ماه اخیر برگزاری دو کارگاه آموزشی طراحی  مد و لباس ویژه طراحان مد و لباس استان با حضور اساتید این رشته در 14 ، 20 و 21 بهمن ماه در خراسان جنوبی برگزار شده است که این اقدامات منجر به برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی در استان شده است.

    مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فراخوان سومین نمایشگاه جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی خراسان جنوبی از دو ماه گذشته در سراسر استان آغاز شده است گفت: 306 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که بر اساس دواری‌های انجام شده نهایتا 45 اثر شامل 20 اثر دوخت و 25 اثر طراحی  به  بخش نمایشگاهی این جشنواره راه یافته است.

    محبی با اشاره به اینکه 7 دست لباس کامل سنتی از شهرهای مختلف استان توسط هنرمندان جمع‌آوری و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است گفت: تمامی این آثار توسط طراحان مد و لباس استان طراحی و توسط پارچه‌های داخلی تولید شده است.

    وی افزود: در بحث تولید مانتو اجتماعی مشکل داشته‌ایم و هدف از برگزاری این نمایشگاه در زمینه طراحی و تولید به منظور طراحی و تولید مانتو اجتماعی برگزار شده است و مهمترین هدف این جشنواره این است که ارتباط بین تولیدکننده و طراحان که به عنوان حلقه مفقوده همیشه احساس می‌شده برقرا شود.

    مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی گفت: این نمایشگاه از 2 تا 5 اسفندماه در دو نوبت صبح و اثر در نگارخانه شهر واقع در میدان ابوذر بیرجند به روی علاقمندان باز است.

    محبی بیان کرد: مراسم اختتاحیه این جشنواره در روز چهارشنبه در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان بیرجند و واقع در خیابان ارتش با حضور مدیر کارگروه مد و لباس کشور و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت