دومین نماشگاه صادراتی ایران در نخجوان برگزار می شود

عصر نمایشگاه- دومین نماشگاه صادراتی استان آذربایجان غربی جمهوری اسلامی ایران ۱۵ لغایت ۲۲ اسفند ماه جاری در شهر نخجوان برگزار خواهد شد.

دومین نماشگاه صادراتی ایران در نخجوان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه که با حمایت استانداری آذربایجان غربی و مدیریت اتاق تعاون و مشارکت فعالان اقتصادی این استان و در آستانه عید نوروز برگزار می شود، فعالان اقتصادی و شرکت های برتر حوزه های صنایع غذایی و صنایع دستی تولیدات و محصولات خود را عرضه و ضمن گفت وگو با طرف های تجاری خود، فروش مستقیم نیز خواهند داشت.
    منصور آیرم سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان برگزاری این قبیل نمایشگاه ها در گسترش همکاری های اقتصادی و همچنین نزدیکی ارتباطات مردمی و تجار به دلیل ایجاد شناخت از توانمندی یکدیگر اثر گذار دانست.
    وی با اشاره به گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های اقتصادی نخجوان و استان های همجوار کشورمان، بر عزم راسخ سران جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای تعمیق هر چه بیشتر روابط فی‌مابین تاکید کرد .
    منصور آیرم برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع غذایی و صنایع دستی در نخجوان را حاصل تلاش‌های مسئولان دو طرف برای گسترش روابط و نویدبخش تداوم توسعه بیش از پیش مناسبات دوستانه و صمیمی بین مردم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خودمختار نخجوان و گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی فی‌مابین عنوان کرد.
    وی همچنین گسترش همکاری های گمرکی، ترانزیتی، دارویی، درمانی، نیروگاهی و همکاری در حوزه کشاورزی اعم از تامین تجهیزات، کود شیمیایی و کشت مشترک و اجرائی کردن توافقات قبلی را از دیگر برنامه های در دستور کار دو طرف خواند .
    اولین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی کشورمان در مرداد ماه سال گذشته با حضور فعالان عرصه صنعت، مواد غذایی و صنایع دستی در نخجوان برگزار شد که مورد استقبال گسترده مردم این جمهوری خودمختار قرار گرفت .
    مراسم افتتاح دومین نمایشگاه صادراتی استان آذربایجان غربی در نخجوان با حضور مسئولین عالی رتبه دو طرف برگزار خواهد شد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت