قائم مقام شهردار کرج:

نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در کرج جمع‌آوری می‌شود

عصر نمایشگاه- قائم مقام شهردار کرج از جمع‌آوری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در جنب بازار روز لاله کرج خبر داد.

نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در کرج جمع‌آوری می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، در جلسه شورای اسلامی شهر کرج، محمود دادگو رئیس شورا نامه مربوط به اعتراض چند تن از اعضای شورای شهر کرج را در مورد جمع‌آوری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در جنب بازار روز لاله کرج قرائت کرد.

    محمدرضا رضاپور قائم مقام شهردار کرج در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: طی تماسی که با معاون خدمات شهر گرفته شد این نمایشگاه از روز گذشته در حال جمع‌آوری است.

    وی افزود: شهرداری بر اساس قانون در راستای ساماندهی بازارها اقدام می‌کند و در صورتی که این نمایشگاه‌ها طبق روال قانونی راه‌اندازی نشده باشد حتما جمع‌آوری می‌شود.

    رضاپور در پاسخ به اظهارات داود وحیدی عضو شورای شهر کرج در مورد راه‌اندازی نمایشگاه سرپوشیده عرضه کالا در فردیس برخلاف انتظار، اظهار داشت: پیگیری لازم در زمینه جمع‌آوری یا ساماندهی نمایشگاه‌ها انجام می‌شود.

    میرابراهیم صدیق عضو شورای شهر کرج در این جلسه بیان کرد: انتظار این بود که‌ شهرداری و معاونت خدمات شهری با توجه به اینکه کسب و کار در شرایط مطلوبی قرار ندارد زودتر نسبت به جمع‌آوری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری جنب بازار روز لاله اقدام می‌کردند.

    وی افزود: در حالی که مدت زمان زیادی از دستور شهردار کرج برای جمع‌آوری این نمایشگاه می‌گذرد در اجرای دستور شهردار در زمینه جمع‌آوری این نمایشگاه اهمال و کم‌کاری صورت گرفته است.

    بهنام محمودی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج نیز در این‌باره اظهار داشت: خیابان‌های اصلی شهر در کرج در تصرف دستفروشان است.

    وی با بیان اینکه این دستفروشان نیز از هموطنان شهر ما هستند و برای امرار معاش فعالیت می‌کنند، افزود: اگر از ظرفیت بازارهای روز برای ساماندهی دستفروشان استفاده شود اقدام بسیار مناسبی است و می‌توان در راستای ساماندهی دستفروشان از ظرفیت این بازارها استفاده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت